سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۷ اردیبهشت ۱۳۹۵ در ۱۱:۲۰ ق.ظ چاپ مطلب

«یوسف» سریال مناسبتی لیالی قدر شد

mahkam1

حسین مهکام با کارگردانی مینی سریال «یوسف» به تهیه کنندگی علی پورکیانی به تلویزیون می آید.

به گزارش سوره سینما، مینی سریالی با نام موقت «یوسف» به مناسبت شب های قدر به تهیه کنندگی علی پورکیانی و کارگردانی حسین مهکام جلوی دوربین می رود.

حسین مهکام که بیشتر در حوزه نویسندگی فیلم و سریال شهرت دارد اولین تجربه کارگردانی خود را با «آزادی مشروط» در سینما رقم زد و این بار قرار است خود را در کارگردانی تلویزیون با مینی سریال «یوسف» که یک درام اجتماعی است محک بزند و برای اولین بار در این زمینه نیز تجربه کسب کند.

علی پورکیانی که سابقه همکاری با بازیگران تئاتر در کارنامه کاری او دیده می شود احتمال دارد این بار نیز بازیگران عرصه نمایش را جلوی دوربین ببرد.

هنوز مشخص نیست «یوسف» قرار است از کدام شبکه و در فاصله قطع پخش سریال‌های شبانه رمضانی در شب‌های قدر، روی آنتن برود. «علی البدل»، «برادر» و «چرخ و فلک» به عنوان مجموعه های مناسبتی ماه مبارک رمضان تا به حال خبرساز شده اند. همچنین علی اصغر پورمحمدی معاون سیما هم به تازگی با اشاره به سریال‌های سیما در ماه مبارک رمضان اعلام کرد ۲ سریال در این ماه در شبکه‌های یک و دو پخش می‌‌شوند و شبکه سه سریالی نخواهد داشت.

فیلم های سینمایی «چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت»، «برف» و «گهواره ای برای مادر» از جمله فیلمنامه هایی است که توسط مهکام به نگارش درآمده است.

منبع: مهر


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>