سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۷ اردیبهشت ۱۳۹۵ در ۱۱:۳۰ ق.ظ چاپ مطلب

یک آقازاده سینمایی دیگر هم کارگردان شد!

kaveh-sabaghzadeh

کاوه صباغ زاده با دریافت پروانه ساخت، پیش تولید اولین فیلم سینمایی اش را آغاز کرده است.

به گزارش سوره سینما، کاوه صباغ زاده سال ها سابقه دستیاری و ساخت چندین فیلم کوتاه را در کارنامه اش دارد. او چند سالی می شود که درصدد ساخت اولین فیلم بلند سینمایی اش است. صباغ زاده دو سال قبل تا پای کلید خوردن فیلمی با عنوان «دیو باید بمیرد» نیز پیش رفت.

کاوه صباغ زاده با دریافت پروانه ساخت، پیش تولید اولین فیلم سینمایی اش را آغاز کرده است. کاوه صباغ زاده برای فیلم سینمایی «ایتالیا ایتالیا» از اداره نظارت و ارزشیابی وزارت ارشاد پروانه ساخت گرفت. پیش تولید این فیلم چند هفته ای است که شروع شده و مهدی صباغ زاده تهیه کننده « ایتالیا ایتالیا » به همراه پسرش مشغول انتخاب بازیگران و عوامل پشت دوربین هستند. فیلمی که قرار است طبق برنامه ریزی انجام شده تا یک ماده دیگر کلید بخورد.

کوهیار کلاری پشت دوربین
تا کنون حضور کوهیار کلاری در مقام مدیر فیلمبرداری در این فیلم قطعی شده است. فیلمبردار جوانی که پیش از این فیلم هایی چون « کارگران مشغول کارند »، «‌قصه ها »، « ۳۶۰ درجه» و «پرسه در شهر لاجوردی» را فیلمبرداری کرده، قرار است پشت دوربین « ایتالیا ایتالیا » قرار بگیرد. از دیگر عوامل قطعی این فیلم می توان به جهانگیر میرشکاری به عنوان صدابردار و ناصر مقدس به عنوان مدیر تولید اشاره کرد.

تشابه اسمی با یک سریال قدیمی
فیلم نامه «ایتالیا ایتالیا‌» را کاوه صباغ زاده خود به نگارش در آورده که یک فیلم اجتماعی طنز است. فیلمی پر بازیگر که هنوز بازیگران آن انتخاب نشده اند. نکته جالب، تشابه اسمی این فیلم با سریال مشهوری به همین نام است که نوروز ۵۷ تلویزیون ملی ایران پخش شد. البته قصه فیلم کاوه صباغ زده هیچ ارتباطی به این سریال ندارد و داستانی مستقل را روایت می کند.

طلسم شکنی
کاوه صباغ زاده سال ها سابقه دستیاری و ساخت چندین فیلم کوتاه را در کارنامه اش دارد. او چند سالی می شود که درصدد ساخت اولین فیلم بلند سینمایی اش است. صباغ زاده دو سال قبل تا پای کلید خوردن فیلمی با عنوان « دیو باید بمیرد » نیز پیش رفت. آن هم در حالی که فریبرز عرب نیا و هنگامه قاضیانی را برای نقش های اصلی فیلمش انتخاب کرده بود اما در نهایت با تغییر و تحولاتی که در مرکز گسترش و بنیاد سینمایی فارابی پیش آمد و ماه ها رفت و آمد او به فارابی، ‌این پروژه به سرانجام نرسید و تولیدش متوقف شد. حالا قرار است امسال با «ایتالیا ایتالیا » طلسم فیلم نساختن کاوه بشکند.

منبع: سینما


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>