سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۷ اردیبهشت ۱۳۹۵ در ۱۲:۱۴ ب.ظ چاپ مطلب

کمدی «خانه بابا» دنباله‌دار شد

daddys-home

با توجه به موفقیت فیلم کمدی «خانه بابا» اعلام شد ادامه‌ای بر این فیلم ساخته خواهد شد.

به گزارش سوره سینما، به نقل از د رپ، فیلم کمدی «خانه بابا» محصول پارامونت با بازی ویل فارل و مارک والبرگ بار دیگر با حضور این دو بازیگر در نقش‌های کمدی خودشان ساخته خواهد شد.

شان آندرس نیز بار دیگر روی صندلی کارگردانی این فیم می نشیند و فیلمنامه‌ای را جلوی دوربین می‌برد که خودش با همکاری جان موریس آن را نوشته است.

به این ترتیب ویل فارل و مارک والبرگ برای سومین بار با یکدیگر همکاری می کنند. این دو اولین بار سال ۲۰۱۰ با کمدی «مردانی دیگر» جلوی دوربین رفته بودند.

در فیلم  «خانه بابا» که با فروشی یک میلیون و ۲۰۰ هزار دلاری در اولین شب اکرانش در شب کریسمس نشان داد می‌تواند توجه مخاطب را جلب کند، ویل فارل در نقش یک ناپدری با اخلاق و بسیار مودب ظاهر شده که ناگهان با پیداشدن سروکله پدر واقعی بچه‌های همسرش باید همه تلاشش را بکند تا بتواند توجه بچه‌ها را همچنان معطوف خودش داشته باشد.

فیلم «خانه بابا» با بودجه ۵۰ میلیون دلاری ساخته شده و لیندا کاردلینی در نقش مادر خانواده ظاهر شده و توماس هادن چرچ و هانیبال بورس و بابی کاناواله دیگر بازیگران این فیلم بودند.

قسمت نخست این فیلم موفق شد پشت به پشت «جنگ ستارگان» در باکس آفیس جلو برود و در عین حال مورد توجه منتقدان هم قرار بگیرد و در نهایت فروشی ۲۴۰ میلیون دلاری را ثبت کند.

با کسب این موفقیت ویل فارل سومین فیلم پرفروشش را تجربه کرد و پس از «فیلم لگو» و «الف» این فیلم او سومین فیلم پرفروشش شد.

هنوز از جزییات قسمت دوم «خانه بابا» اطلاعاتی منتشر نشده و تنها روشن شده که جز دو بازیگر اصلی، لیندا کاردلینی و توماس هادن چرچ همچنان در گروه بازیگران حضور خواهند داشت.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>