سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۷ اردیبهشت ۱۳۹۵ در ۱۲:۵۸ ب.ظ چاپ مطلب

A157 اولین مستندی که از جشنواره جهانی فجر جایزه گرفت

A157

حضور مستند A157 در جشنواره جهانی فجر و رقابت آن با آثار داستانی اتفاقی جالب توجه و بی سابقه در ایران بود که جایزه گرفتن این مستند در جشنواره جهانی رویداد جالب دیگری را رقم زد.

به گزارش سوره سینما، آیین اختتامیه سی‌و‌چهارمین جشنواره جهانی فیلم فجر روز گذشته با حضور  اهالی رسانه و جمعی از هنرمندان داخلی و خارجی در تالار وحدت برگزار شد.

بنابر این  گزارش مستند A157 به تهیه کنندگی و کارگردانی بهروز نورانی پور توانست در بخش «جلوه‌گاه شرق»، دیپلم افتخار را ازآن خود کند تا اولین مستندی باشد که در جشنواره جهانی فجر جایزه می گیرد .

حضور مستند A157  در جشنواره جهانی فجر و رقابت آن با آثار داستانی اتفاقی جالب توجه و بی سابقه در ایران بود که جایزه گرفتن این مستند در جشنواره جهانی رویداد جالب دیگری را رقم زد.

مستند بهروز نورانی پور از تولیدات مرکز مستند حوزه هنری است که پیش از این در سی و چهارمین جشنوراه ملی فجر، سیمرغ بلورین بهترین فیلم مستند را تصاحب کرده بود و در جشنواره مستند حقیقت نیز جوایزی را کسب کرد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>