سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۵ در ۱۱:۰۱ ق.ظ چاپ مطلب

کارگردان «A157»، به سراغ ساخت فیلم داستانی می‌رود

nooranipoor2

سید امیر سید‌زاده گفت: قرار است فیلم‌نامه‌ای به کارگردانی بهروز نورانی‌پور به نام «دایان» در خارج از ایران کلید بخورد.

به گزارش سوره سینما، سید امیر سید‌زاده درباره کار جدیدی که قرار است به کارگردانی بهروز نورانی‌پور بسازد، گفت: قرار است یک فیلمنامه سینمایی با نام «دایان» که بین‌المللی نیز است به کارگردانی بهروز نورانی‌پور ساخته شود.

این تهیه کننده درباره محل فیلمبرداری این اثر سینمایی عنوان کرد: «دایان» کاملاً در خارج از کشور ساخته خواهد شد و به دلیل اینکه می‌خواهیم همه چیز به صورت مستندگونه پیش برود از بازیگران چهره استفاده نخواهیم کرد و تلاش داریم فیلم را هر چه بیشتر به واقعیت نزدیک کنیم.

وی در ادامه افزود: برای ساخت این اثر سینمایی موافقت با پروانه ساختش صادر شده است. به دلیل مشارکت کشورهای دیگر در این پروژه قطعاً پیش‌تولید آن به درازها خواهد کشید و برآورد زمانی ما این است که این «دایان» را در پایان تابستان و اواخر شهریور کلید بزنیم. جمهوری چک، اوکراین و یک کمپانی بزرگ آمریکایی که نامش را در خبرهای بعدی عنوان خواهم کرد در این اثر سینمایی با ما همکاری خواهند داشت.

تهیه‌کننده فیلم سینمایی «مادر قلب اتمی» نیز، اظهار کرد: این فیلم سینمایی که نورانی‌پور آن را کارگردانی خواهد کرد در ارتباط با مسائلی است که از بروز و ظهور به وجود ‌آمدن گروه‌های تروریستی از جمله داعش به وجود آمده است. پدیده‌ای همچون داعش در دنیا گریبانگیر جامعه بشری شده است و جنگ‌هایی را به انسانیت تحمیل کرد و مباحثی از جمله مهاجرین آواره‌ای که از دل جنگ بیرون آمدند مطرح است، در این فیلم سینمایی به این مباحث می‌پردازیم. پیش‌تولید این اثر سینمایی ۳ ماه الی ۳ ماه و نیم خواهد بود. کل فیلمبرداری این پروژه در خارج از کشور انجام خواهد شد.

منبع: فارس


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>