سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۶ فروردین ۱۳۹۲ در ۱:۲۱ ب.ظ چاپ مطلب
مدیریت سینما در سال جدید/

قدکچیان: تغییر مدیریت راه حل مشکلات سینمای ایران است

ghadakchian

کامران قدکچیان راه حل بحران‌های موجود در سینما را تغییر کلی مدیریت‌ها عنوان کرد.

کامران قدکچیان راه حل بحران‌های موجود در سینما را تغییر کلی مدیریت‌ها عنوان کرد.

قدکچیان درباره چشم انداز اکران ها در سالی که آغاز شده است ، به سوره سینما گفت: فیلم هایی که قرار است در سال ۹۲ اکران شوند، تفاوت چندانی با فیلم‌های سال قبل ندارد که چیزی مثل چیدمان اکران بتواند موجب فروش بیشتر آن بشود. به نظرم سینمای امسال سال بدی را پیش رو خواهد داشت و ما تولیدات خوبی در دست نداریم که مولود اتفاقات خوشحال کننده باشد. فکر می کنم ریشه اصلی در مدیریت کلی سینماست که هنوز نتوانسته زیرمجموعه تحت نظارتش را خوب رهبری و برای آن سیاست گذاری کند.

وی افزود: من مدت هاست که پروژه جدیدی را در دست ندارم. وقتی در سینما امنیت مالی  و ثبات وجود نداشته باشد، نمی توان کاری را شروع کرد. الان سینما و تلویزیون و به طور کلی فرهنگ به یک حالت رکود افتاده، امیدوارم پس از انتخابات ریاست جمهوری با روی کار آمدن یک رئیس جمهور با دغدغه‌های فرهنگی و دلسوز و دارای انتخاب های صحیح برای تعیین افراد مسئول وضعیت بهتری برای سینما رقم بخورد.

کامران قدکچیان فیلم‌های سینمایی «دختر شاه پریون»، «سوغات فرنگ»، «آواز تهران» و … را کارگردانی کرده است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>