سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۵ در ۱۱:۱۸ ق.ظ چاپ مطلب

مهران رجبی از حضور ۲۰ ساله در آموزش و پرورش تا ایفای نقش در «سرزمین کهن»

rajabi3

رجبی گفت: سر کلاس دانش آموزانم در رابطه با فیلم هایم از من سوال می پرسیدند و برخی از آنها به دوستانشان می گفتند که مهران رجبی در رابطه با فیلم هایش سرکلاس صحبت می کند و در واقع گرفتاری های ویژه ای داشتم.

به گزارش سوره سینما، مهران رجبی بازیگر سینما و تلویزیون گفت: در حال حاضر پیشنهاد ایفای نقش در سریال «سرزمین کهن» به من شده و هم اکنون مشغول کارهای تست گریم هستیم و از هفته آینده به سریال اضافه می شوم.  من نقش مرتضی داماد حاجی را ایفا می کنم که وانتی دارد و باید بگویم حدود هفت ماه کار من در این سریال طول می کشد.

وی که سابقه فعالیت در حرفه معلمی را هم دارد، گفت: روز معلم را به همه معلم های نازنین کشور تبریک می گویم. من تا شش سال پیش خودم معلم دانش آموزان پیش دانشگاهی و هنرستانی بودم و حدود ۲۰ سال سابقه کار در حرفه آموزگاری را دارم. اما با توجه به اینکه کار معلمی و بازیگری را توأمان انجام می دادم و وقت کمی داشتم خودم را بازخرید کردم.

این بازیگر ادامه داد: یادم است سر کلاس دانش آموزانم در رابطه با فیلم هایم از من سوال می پرسیدند و برخی از آنها به دوستانشان می‌گفتند که مهران رجبی در رابطه با فیلم هایش سرکلاس صحبت می کندو در واقع گرفتاری های ویژه ای داشتم.

وی با گلایه از دست اندرکاران وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: به نظرم دست اندرکاران وزارت آموزش و پرورش نتوانستند من و امثال من را برای استفاده بهینه نگه دارند. می توانستند ما را برای کارهای عام المنفعه نگه دارند، حتی این پیشنهاد را خودم دادم اما آنها قبول نکردند.

رجبی خاطر نشان کرد: وقتی کسی در آموزش و پرورش مهارتی دارد باید او را حفظ کرد در انتها باز هم روز معلم را به همه معلم های فداکار کشورم تبریک می گویم.

منبع: میزان

 


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>