سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۵ در ۱:۱۲ ب.ظ چاپ مطلب

شایعه اکران عمومی رایگان «بادیگارد» تکذیب شد

badigard

با رسانه‌ای کردن برخی از شایعات، همچنان حاشیه سازی علیه فیلم ابراهیم حاتمی‌کیا ادامه دارد.

به گزارش سوره سینما، در پی انتشار خبر اکران رایگان فیلم «بادیگارد»، پیگیری‌های خبرنگار ما نشان از آن دارد که چنین موضوعی صحت نداشته و خبری از اکران عمومی رایگان فیلم سینمایی بادیگارد در فرهنگسرای رضوان نیست.

اصل خبر این است که فرهنگسرای رضوان به فراخور ماموریت های خود و با توجه به موقعیت مکانی خود که در گلزار شهدای بهشت زهرا سلام الله علیها قرار دارد، برنامه اکران خصوصی این فیلم را برای تعداد محدودی از خانواده های معظم شهدا برنامه ریزی کرده است و خبری از اکران این فیلم برای عموم مردم نیست. بلکه فرهنگسرای رضوان مانند سایر اکران های خصوصی مرسوم در سینما، برنامه اکران خصوصی را ویژه خانواده های معظم شهدا و در موقعیت مکانی جنب گلزار شهدا برنامه ریزی کرده است.

بلکه اساسا گنجایش محدود سالن که کمتر از ۱۰۰ نفر است، موقعیت مکانی آن که در نقطه‌ای خارج از شهر قرار دارد و مهمانان ویژه آن هیچ شباهتی به اکران عمومی فیلم ندارد و چنین تیتری در تضاد با واقعیت این ماجرا قرار دارد.

فیلم «بادیگارد» به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا اکنون در آستانه ۶ میلیاردی شدن است. روز گذشته نیز خبر «پایین کشیده شدن بیلبوردهای تبلیغاتی بادیگارد توسط افراد ناشناس» بود که خبرساز شده بود.

این اولین بار نیست که آخرین ساخته ابراهیم حاتمی کیا مورد حمله برخی پایگاه ها و سایت ها قرار می گیرد. در روزهای گذشته نیز به کرات شاهد حملات این چنینی علیه «بادیگارد» بوده‌ایم. این  حالی است که بسیاری از هنرمندان و منتقدان «بادیگارد» را یکی از آثار فاخر و شایسته سالهای اخیر سینمای ایران می دانند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

 


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>