سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ در ۳:۴۰ ب.ظ چاپ مطلب

حوزه هنری در آبادان یک سینما بازسازی می‌کند/ برنامه‌های حوزه هنری برای سینمادوستان آبادانی

cinema-abadan

بازسازی سینما آبادان در این شهر به زودی آغاز شده و این سینما عید فطر افتتاح می‌شود.

به گزارش سوره سینما ، محمود کاظمی مدیر عامل موسسه بهمن سبز گفت: سه سینما در آبادان توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) به حوزه هنری تحویل داده شده است. سینما آبادان که به زودی بازسازی یک سالن آن شروع می‌شود، عید فطر به بهره‌برداری خواهد رسید. البته برای این سینما برنامه های جدی‌تر و بیشتری داریم، اما فعلا یک سالن آن به بهره برداری می‌رسد تا شهروندان خوب آبادان بتوانند از این سینما استفاده کنند.

کاظمی گفت: در سفری که اخیرا همراه با نائب رییس هیات مدیره سهیل جهان بیگلری و حسن رنجبر مدیر توسعه موسسه به جنوب کشور داشتیم، از سینماهای حوزه هنری در آبادان و اهواز بازدید کردیم و اولویت را بر بازسازی سینما آبادان قرار دادیم. سالن یک این سینما، نیازمند بازسازی بنا، نصب سیستم دیجیتال و سرور، تامین سیستم خنک کننده، اکوستیک، صوتی و تصویری است و کار بازسازی و تامین این بخش ها از هفته آینده شروع می‌شود. با تامین بودجه، بازسازی دو سینمای بعدی هم اجرایی خواهد شد.

او ادامه داد: سینما کیهان و سینما ایران دیگر سینماهای این شهر هستند که به حوزه هنری تحویل داده شده اند، این سینماها تخریب شده اند و نیاز به بازسازی کامل دارند. برای بازسازی این سالن ها هم برنامه گسترده داریم و امسال کارمان را شروع خواهیم کرد.

مدیر عامل موسسه بهمن سبز افزود: مردم جنوب ایران، با وجود شایستگی فراوان، از نظر امکانات رفاهی و فرهنگی محرومیت‌هایی دارند. حوزه هنری با احترام به شان و جایگاه این مردم خونگرم و دلاور می‌کوشد با احداث سینماهایی مدرن، مجهز و چند سالنی در این منطقه، بخشی از نیازهای فرهنگی مردم استان خوزستان را تامین کند. پس از بازسازی این سه سینما در آبادان، برای شهرهای دیگر خوزستان هم برنامه‌هایی داریم.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>