سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ در ۱۰:۱۹ ق.ظ چاپ مطلب

پولاد کیمیایی منتفی شدن ساخت فیلم «قاتل اهلی» را تکذیب کرد

kimiyaie

روزنامه سینما از خداحافظی مسعود کیمیایی با «قاتل اهلی» خبر داده، فیلمی که پس از سه سال دوری این کارگردان سینما قرار است ساخته شود. اما پولاد کیمیایی این خبر را تکذیب می‌کند.

به گزارش سوره سینما، درحالی که دیروز خبر توقف پروژه تازه مسعود کیمیایی «قاتل اهلی» منتشر شد، پولاد کیمیایی که در این فیلم حضور دارد، این خبر را تکذیب می‌کند. به گفته او، پروژه در جریان است و با توافق تهیه‌کننده و کارگردان الان یا دو سه ماه دیگر پیش خواهد رفت. او همچنین در گفت و گو با آی‌سینما دلیل قبول نکردن نقش اصلی در فیلم تازه پدرش را تنگ‌نظری برخی هم‌صنفانش در سینما عنوان می‌کند.

روزنامه سینما از خداحافظی مسعود کیمیایی با «قاتل اهلی» خبر داده، فیلمی که پس از سه سال دوری این کارگردان سینما قرار است ساخته شود. اما پولاد کیمیایی این خبر را تکذیب می‌کند و در این‌باره به آی‌سینما می‌گوید: «باید این ماجرا از طریق تهیه‌کننده پیگیری شود. اما تنها چیزی که می‌توانم بگویم این است که این فیلم ساخته خواهد شد. با توافق تهیه‌کننده و کارگردان الان یا دو-سه ماه دیگر، این پروژه پیش خواهد رفت.» البته پیش از تماس با او، با منصور لشگری‌قوچانی تهیه‌کننده این فیلم تماس گرفتیم که پاسخی نداد.

این بازیگر که از اخبار برخی رسانه‌ها درباره این پروژه راضی نیست، ادامه می‌دهد: «به نظر می‌رسد به خاطر بالا بردن تیراژ به این خبرها روی می‌آورند و عاشق حاشیه هستند. حتی در ماجرای حضور حافظ ناظری در این پروژه نیز همین اتفاق افتاد. ایشان هم مثل بسیاری، به دفتر آمده بودند و همین موضوع دست‌مایه خبر آن‌ها شد.»

کیمیایی به وجود نقش یک خواننده در ادامه صحبت‌هایش اشاره می‌کند و در این‌باره می‌گوید: «ما در این فیلم نقش یک خواننده داریم و طبعا باید کسی برای بازی در این نقش حاضر شود که هم بازیگر و هم خواننده باشد. اما وقتی قرار است از حضور یک خواننده در پروژه سینمایی استفاده ‌شود، سازنده به خاطر شهرت او مجبور است، آهنگ‌ها و آلبوم‌های خودش را در پروژه استفاده کند و نمی‌شود از او خواست آهنگ خواننده دیگری را بخواند. به همین دلیل به این نتیجه رسیدیم که باید بازیگری این نقش را ایفا کند که در کنار توانایی بازیگری، توانایی خوانندگی هم داشته باشد که فکر کردند من می‌توانم برای این نقش مناسب باشم.»

او با توجه به این‌که قبلا گفته بود در فیلم پدرش نقشی بازی نخواهد کرد، می‌گوید: «پیش از این قرار بود برای ساخت فیلمم منتظر شوم. به هر جهت، عده‌ای هم هستند که می‌خواهند به این پروژه موج منفی بدهند، شما نگاهی به فیلم‌های سینمایی بیاندازید باران کوثری در فیلم‌های مادرش حاضر می‌شود، ساعد سهیلی با پدرش کار می‌کند، مهراوه شریفی‌نیا با پدرش کار می‌کند، لیلا حاتمی در کار پدرش ظاهر می‌شود و مشکلی هم پیش نمی‌آید، اما انگار برای خیلی‌ها سنگین است من در فیلم پدرم حضور داشته باشم.»

پولاد کیمیایی با بیان این‌که بسیار در حوزه بازیگری کم‌کار است، حرف‌هایش را با گلایه از اهالی سینما ادامه می‌دهد: «مردم ما مردم بسیار مهربانی هستند و روی صحبت من با برخی از هم‌صنفانم در سینماست. وقتی یک نقشی به من می‌آید انگار برایشان سخت است این را قبول کنند و می‌خواهند آدمی بیاید که دارای این مشخصه نباشد. من تصمیم گرفته‌ام نگاه مادی به این حرفه نداشته باشم و حالا که این‌قدر بعضی‌ها با حضور من در فیلم‌های پدرم مشکل دارند، آن‌هم فیلمی که بعد از سه سال می‌سازد، در نقش اصلی حضور نداشته باشم. البته در این سال‌ها خودم را در بازیگری ثابت کرده‌ و دوباره هم نامزد شده‌ام که به دلایلی سیمرغ نگرفتم.»

کیمیایی که در سال گذشته تصمیم به ساخت اولین فیلمش گرفته بود، می‌گوید: «تصمیم گرفتم در این حرفه مسیر دیگری را پیش بگیرم و حتی بیشتر به موزیک بپردازم. با این‌که اتفاق میان من و پدرم، یک اتفاق عاشقانه و حرفه‌ای در هم تنیده است. اما اگر قرار است به او آسیب بزنم یا به خودم آسیب وارد شود چرا باید چنین چیزی وجود داشته باشد؟ من اگر بهترین بازی‌ام را هم در فیلم پدرم بکنم می‌گویند به خاطر حضور او بوده است. اما اگر در فیلم دیگری مثل «گشت ارشاد» یا «زندگی با چشمان بسته» بدرخشم دیده می‌شود، چرا در مورد فیلم‌های پدرم این اتفاق نمی‌افتد؟»

او در پایان، حضورش در نقش فرعی یک خواننده در فیلم «قاتل اهلی» را به دلیل آشنایی قدیمی‌اش با موزیک می‌داند و به عنوان آخرین نکته می‌گوید: «اگر نگاهی هم به عوامل فیلم «قاتل اهلی» داشته باشید، متوجه می‌شوید که یک گروه کاملا جوان در این پروژه حضور دارند.»

منبع: آی سینما


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>