سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۷ فروردین ۱۳۹۲ در ۱۱:۱۶ ق.ظ چاپ مطلب
حاشیه‌های «تلفن همراه رییس جمهور»/

علی عطشانی: به نیمی از اصلاحیه‌ها تن نمی‌دهم

ali-atshani

کارگردان فیلم سینمایی «تلفن همراه رییس جمهور» تاکید کرد برخی از موارد ممیزی وارد شده به فیلم را نمی‌پذیرد.

کارگردان فیلم سینمایی «تلفن همراه رییس جمهور» تاکید کرد برخی از موارد ممیزی وارد شده به فیلم را نمی‌پذیرد.

علی عطشانی با اعلام اینکه تنها دو مورد از اصلاحیه‌ها را موجه قلمداد می کند، به سوره سینما گفت: من روز گذشته با آقای علی اکبری صحبت کردم و ایشان پنج مورد ممیزی را به من اعلام کردند. تعدادی از آنها به جزئیات فیلم مربوط می شد و به همین دلیل مشکلی با عملی کردن شان ندارم، اما سایر موارد مورد قبول من نیست و به تهیه کننده اثر هم گفتم که حاضر به اعمال این ممیزی‌ها نیستم. بهتر است ایشان نسبت به رایزنی های مورد نیاز در این مورد اقدام کنند.

وی در ادامه افزود: به نظر من اگر دو طرف بر سر یک میز بنشینند و طی یک تعامل و گفتگوی دوستانه مشکل را مطرح کنند، مسئله موجود حل شدنی است. فکر می کنم برای سازمان سینمایی هم وجهه خوبی نداشته باشد که یک فیلم برای بار دوم در مرز اکران، به پرده نرسد. این کارگردان در پاسخ به این سوال که اگر توافقی حاصل نشد، تکلیف فیلم چه می شود، گفت: معتقدم یک اثر هنری هیچ وقت در گنجه نمی‌ماند و به هر حال به آنچه حق است دست پیدا می کند.

«تلفن همراه رییس جمهور» در سی امین جشنواره فیلم فجر به نمایش در آمد و داستان مردی از طبقه پایین جامعه را روایت می کند که خط تلفن همراه دست دومی را خریداری می کند و بعد متوجه می شود این سیم کارت متعلق به رییس جمهور بوده است.مهدی هاشمی، بهناز جعفری، اکبر عبدی، نیکی کریمی، نیما شاهرخشاهی و … بازیگران این فیلم هستند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>