سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ در ۲:۵۴ ب.ظ چاپ مطلب

قهر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با خبرنگاران سینمایی

vazir-ershad

علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، صبح امروز طی جلسه‌ای که در خانه هنرمندان با رؤسای انجمن‌های خانه هنرمندان داشت، در جمع خبرنگاران حاضر شد و با خبرنگاران رسانه‌های منتقد به رفتار محافظان خود قهر کرد.

به گزارش سوره سینما، صبح امروز علی جنتی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در خانه هنرمندان با رؤسای انجمن‌های صنوف مختلف جلسه‌ای داشت که در پایان در جمع خبرنگاران حاضر شد و زمانی که نوبت به پرسش خبرنگاران مکتوب دو تن از رسانه‌های اصلی رسید، منجمله خبرنگار سینمایی خبرگزاری فارس، از صحبت با آنها امتناع کرد.

پیش از پرسیدن سؤال وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با دیدن خبرنگاران این دو رسانه عنوان کرد: به دلیل برخوردهایی که شما کردید اصلاً نباید سوال بپرسید. یک دروغی را گفتید آن هم در مورد محافظ‌های من که در آن زمان آنجا نبودند.

وی در ادامه توضیحاتی که خبرنگاران در مورد برخوردهای نادرست محافظان وزیر به او می‌دادند،‌ گفت: به من توهین کردید، من آمدم صحبت کنم، شما صحبت نکردید، به شما پاسخ نمی‌دهم.

بر پایه این خبر چندی پیش زمانی که وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه دیدار از سی و چهارمین جشنواره جهانی فیلم فجر در پردیس سینمایی چارسو حاضر شد،‌ محافظان وزیر برخورد نادرستی با خبرنگاران انجام دادند که موجب شد تمام رسانه‌های حاضر از پرسیدن سؤال از وزیر امتناع کنند.

لازم به ذکر است، که دو پرسش خبرنگار فارس این بود که ابتدا چه توضیحی در ارتباط با منتشر شدن مخفف اسامی بازیگرانی دارید که در پارتی شبانه دستگیر شدند و این روزها بازخوردهای زیادی را در این زمینه شاهد بودیم. وظیفه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان بالاترین نهاد در این مجموعه چیست.

پرسش دوم: درباره تبلیغات غیر قانونی آثار سینمایی در شبکه‌های ماهواره‌ای چه تدبیری اندیشیده که قرار است به دلیل رواج آن و پرداخت هزینه‌های زیادی برای تبلیغات برای این شبکه‌ها با صاحبان آثار و پخش‌کننده‌های فیلم صورت بگیرد.

این دو پرسشی که به دلیل قهر وزیر پرسیده نشد و طبعاً بی‌پاسخ ماند.

منبع: فارس


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>