سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۵ در ۹:۴۷ ق.ظ چاپ مطلب

دلیل استعفای مدیر شبکه چهار چه بود؟

gholami

غلامرضا غلامی با اشاره به اینکه رویکردهایش در شبکه چهار مورد پسند معاونت سیما نبوده است بیان کرد که می خواسته فضای این شبکه را باز تر کند.

به گزارش سوره سینما، غلامرضا غلامی مدیر پیشین شبکه چهارم سیما با اشاره به استعفای چند باره خود از مدیریت شبکه چهار گفت: من مدت ها پیش استعفا داده بودم، قبل از سال جدید و بعد از سال جدید هم دوباره استعفا دادم که این بار استعفای من پدیرفته شد.

وی ادامه داد: مدیر مستقیم من علی اصغر پورمحمدی معاون سیمای رسانه ملی است و من استعفای خود را به او ارایه کردم. رویکرد من در این مدت این بود که کمی فضای شبکه را باز کنم اما رویکرد ما مورد پسند معاونت سیما نبود و یا باید رویکرد مورد پسند آنها را اجرا می کردم و یا ترجیح دهم که استعفا کنم.

غلامی که پیش از این هم یک بار دیگر استعفا داده است، درباره مدت فعالیت خود در شبکه چهار بیان کرد: من حدود ۹ ماه در شبکه بودم که سه ماه برنامه ها را طراحی و شش ماه اجرا کردیم و در این مدت هم کار کردیم هم استعفا، و درنهایت فضای راحتی نداشتیم.

وی در پایان درباره نظرش نسبت به برنامه های شبکه در طول فعالیتش اظهار کرد: من اصرار چندانی ندارم که موفق بودم اما به همراه تیمم تلاش خود را انجام دادیم و بنا به اقتضائات کار خود را کردیم.

مدیر شبکه چهار سیما پیش از این و در تابستان سال ۹۴ هم استعفا داده بود که در شهریور ماه نامه وی و اعتراضاتی که داشت، منتشر شد. همان زمان برای حل و فصل ماجراها نشستی برای وی برگزار شد تا به تشریح برنامه های شش ماهه دوم سال در شبکه بپردازد.

نامه غلامی در آن زمان خطاب به پورمحمدی نوشته شده بود و به گفته وی با تماسی کوتاه از سوی سرافراز مشکل بین آنها حل شد.

منبع: مهر


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>