سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ در ۹:۵۴ ق.ظ چاپ مطلب

هاتف علیمردانی: در قبال «کوچه‌بی‌نام» حق کشی شد

hatef-alimardani

هاتف علیمردانی گفت: فیلم سینمایی «کوچه بی‌نام» در بدترین زمان ممکن و تنها با دو سینمای آزادی و کوروش توانست ۴ میلیارد بفروشد اما در مجموع در قبال این فلیم حق کشی شد.

به گزارش سوره سینما، هاتف علیمردانی، درباره میزان فروش فیلم سینمایی‌اش، «کوچه بی‌نام»، گفت:‌ به نظرم فیلم سینمایی «کوچه بی‌نام»، می‌توانست دو برابر مبلغی که در حال حاضر فروخته است را بفروشد که به نظرم حق‌کشی شده است. این اثر سینمایی ۴ میلیارد تومان فروخت اما پتانسیلش بیش از این رقم بود.

وی در ادامه افزود: تصور کنید ما در زمان ۴ هفته‌ای که بدترین زمان ممکن هم بود، فیلممان به نمایش درآمد. تمام سینماهای ما گرفته شده بود و در نظر داشته باشید که این مبلغی که از فروش فیلم اعلام شد، تنها مربوط به فروش فیلم در سینما آزادی و پردیس کوروش است.

او همچنین اظهار کرد: با این طرح که هر فیلمی در یک تعداد محدودی از هفته‌ها در سال مثلاً در ۶ ماه اول سال ۷ هفته و در ۶ ماه دوم سال ۱۰ هفته می‌تواند به روی پرده نمایش باشد،‌ موافقم.

او همچنین در پایان عنوان کرد: در حال حاضر کار خاصی را برای شروع در دست ندارم و در انتظار اکران فیلم سینمایی «۷ ماهگی» به سر می‌برم.

منبع: فارس


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>