سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ در ۱۰:۲۰ ق.ظ چاپ مطلب

زورو وارد دنیای مدرن می‌شود!

Zorro

بازسازی فیلم «زورو» با بازی گائل گارسیا برنال در دست اجرا قرار گرفت.

به گزارش سوره سینما، به نقل از اسکرین دیلی، گائل گارسیا برنال بازیگر مکزیکی با یوناس کوارون کارگردان در بازسازی فیلم‌ «زورو» همکاری می‌کند.

لاتینا میدیا با تامین مالی این پروژه ساخت «Z» را ممکن کرده است. این فیلم به زودی فیلمبرداری خود را در استودیو پاین‌وود در جمهوری دومینیکن شروع می‌کند.

اما اتفاقات فیلم «Z» بر خلاف انتظار، در آینده نزدیک رخ می‌دهد و همچنان یک قهرمان نقاب‌دار سعی در نجات دنیا خواهد داشت.

کمپانی مسئول فروش امتیاز این فیلم از زورو به عنوان یک برند یاد کرد که در سراسر دنیا شناخته شده است و حضور گائل گارسیا برنال در نقش زوروی جدید می‌تواند برای همه جهان جالب باشد.

سوبیونی از تهیه‌کنندگان فیلم نیز گفت همیشه از این بازیگر خوشش می‌آمده و دیدن او در نقش یک قهرمان محبوب، باهوش و مسئول خیلی خوشانید خواهد بود. وی افزود معتقد است این بازیگر مکزیکی می‌تواند این قهرمان کلاسیک را وارد دنیای مدرن کند.

زورو (Zorro) شخصیتی تخیلی و داستانی است که جانستون مک‌کالی در سال ۱۹۱۹ خلق کرد. فیلم و کتاب‌های زیادی از آن با تمرکز بر این شخصیت منتشر شده‌ است. زورو که در زبان اسپانیایی معنای روباه دارد، نام هویت مخفیِ دون دیه گو دلاوگا است، نجیب‌زاده‌ای که در دوران سلطهٔ اسپانیا بر کالیفرنیا زندگی می‌کند.

این داستان نخستین بار در ۲۸ نوامبر ۱۹۲۰ توسط داگلاس فربنکس (ستارهٔ سینمای صامت) روی پرده جان گرفت و از آن سال تا به حال زورو اسطوره مانده‌است.

 از آنتونی هاپکینز تا آلن دلون و آنتونیو باندراس و حتی در ۱۹۴۴ یک زن به نام لیندا استیرلینگ نقش این قهرمان بازی کرده‌اند.

منبع: مهر


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>