سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۵ در ۱۰:۴۵ ق.ظ چاپ مطلب

سریال پدر بزرگ «سوپرمن» ساخته می‌شود!

superman

موج جدید سریال های ابرقهرمانی سراغ ریشه های این موجودات می رود.

به گزارش سوره سینما، شبکه سای فای به ساخت اپیزود پایلوت سریال «کریپتون» چراغ سبز نشان داد. این سریال قرار است به حوادث پیش از به دنیا آمدن سوپرمن بپردازد و شخصیت اصلی آن، پدر بزرگ این ابرقهرمان مشهور است. ایده اصلی این سریال توسط دیوید اس. گویر مطرح شده. نویسنده ای که پیش از این در سه گانه «شوالیه تاریکی»، در کنار جاناتان و کریستوفر نولان یکی از اضلاع مثلث فیلمنامه نویسی آن بود. گویر و کمپانیش، فانتوم فور تهیه کننده اصلی این سریال به حساب می آیند. دیمین کیندلر، سازنده سریال «اسلیپی هالو» هم یکی دیگر از تهیه کنندگان این مجموعه جدید است. گفتنی است کولم مک کارتی، اپیزود پایلوت این سریال را کارگردانی خواهد کرد. وظیفه نوشتن فیلمنامه قسمت اول این مجموعه بر عهده خود دیوید اس گویر و ایان گولدبرگ بوده است. هنوز تاریخ پخش دقیق این سریال جدید اعلام نشده است.

پس از سریال های «کماندار»، «فلش»، «اسطوره های فردا»، «ای زامبی»، «لوسیفر»، «گاتهام» و «سوپرگرل»، «کریپتون» هشتمین سریال ابرقهرمانی کمپانی دی سی در چند سال اخیر خواهد بود.

منبع: فیلم نت نیوز


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>