سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۸ فروردین ۱۳۹۲ در ۱۰:۳۸ ق.ظ چاپ مطلب
رضا سبحانی:

از فروش «رژیم طلایی» راضی هستم

halghe-2

کارگردان فیلم سینمایی «رژیم طلایی» از فروش این فیلم با توجه به شرایط اکران ابراز رضایت کرد.

کارگردان «رژیم طلایی» با توجه به شرایط اکران این فیلم، گیشه آن را مطلوب ارزیابی کرد.

رضا سبحانی درباره وضعیت فروش فیلم خود و تمدید اکران آن به سوره سینما گفت: مگر قرار بود فیلم را از پرده پایین بیاورند که الان از تمدید اکران صحبت می کنید؟! من در جریان اتفاق تازه ای نیستم و فکر می کنم با توجه به اینکه از تبلیغات زیادی سود نمی‌بردیم، به فروش قابل قبولی دست پیدا کردیم. ضمن اینکه ما در جشنواره فیلم فجر هم حضور نداشتیم و سینماهای محدودی هم در اختیارمان بود و البته اکران شهرستان هم نداشتیم.

وی در ادامه ا فزود: من در طول عید چندین بار فیلم را به اتفاق مردم تماشا کردم و مشاهده کردم که به سبب واقعی و ملموس بودن موضوع مردم تا چه حد توانسته اند ارتباط برقرار کنند. در حال حاضر هم مشغول انجام مراحل مقدماتی تولید فیلم بعدی ام هستم و تنها توضیحی که می توانم در مورد آن داشته باشم این است که این کار جدید که متن آن هم از خودم نیست، مضمون کمدی ندارد.

«رژیم طلایی» که در نوروز امسال به نمایش در آمد داستان زنی را روایت می کند که تلاش می کند تا چاق شود، چون مهریه او به عدد ارقام وزن اوست. امین حیایی، مهدی هاشمی و مریلا زارعی بازیگران این فیلم هستند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>