سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۴ خرداد ۱۳۹۵ در ۲:۳۰ ب.ظ چاپ مطلب

اما واتسون بازیگر «دیو و دلبر» شد

beauty-and-the-beast

واتسون ۲۶ ساله هنرپیشه بریتانیایی به عنوان بازیگر نقش «بل» و «دن استیونس» به عنوان بازیگر «دیو» در فیلم سینمایی «دیو و دلبر» ایفای نقش می‌کنند.

به گزارش سوره سینما، واتسون ۲۶ ساله هنرپیشه بریتانیایی به عنوان نقش «بل»، «دن استیونس» به عنوان «دیو» «لوک اوانز» به عنوان «گاستون»، «اوان مک‌گریگور» به عنوان «لومیر» «اما تامپسن» به عنوان «خانم پاتس» «ایان مک‌کلن» به عنوان «کاگزورس» و «جاش گد» به عنوان «لفو» در فیلم سینمایی «دیو و دلبر» بازی می‌کنند.

بیل کاندون کارگردانی این فیلم سینمایی را برعهده دارد. این فیلم بر اساس داستان افسانه‌ای نوشته «جین ماری و با همین نام «دیو و دلبر» ابتدا در سال ۱۹۹۱ توسط شرکت والت‌دیزنی ساخته شد. این نسخه‌ جدید نیز به صورت موزیکال ساخته شده است.

فیلم سینمایی «دیو و دلبر» در ۱۷ مارس سال ۲۰۱۷ میلادی به صورت عمومی در سالن‌های سینما اکران خواهد شد.

بیشترین معروفیت اما واتسون برای ایفای نقش «گرنگر» قهرمان زن سری فیلم‌های «هری پاتر» و نیز برای فیلم «داسره» با بازی تام هنکس و کارن گیلان است.

منبع: فارس


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>