سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۳۱ فروردین ۱۳۹۲ در ۱۰:۲۶ ق.ظ چاپ مطلب

هاشمی با ۶ گریم متفاوت به پرده سینما می‌آید

man-koja-khabam-bord

مهدی هاشمی با ۶ گریم متفاوت در فیلم ویدئویی «من کجا خوابم برد؟» به کارگردانی محمدجواد کاسه‌ساز بازی کرد.

مهدی هاشمی با ۶ گریم متفاوت در فیلم ویدئویی «من کجا خوابم برد؟» بازی کرد.

محمدجواد کاسه‌ساز کارگردان و تهیه کننده فیلم ویدئویی «من کجا خوابم برد؟» درباره آخرین وضعیت اکران این فیلم گفت: این فیلم در ابتدا به صورت ویدئویی تولید شد اما با توجه به قابلیت‌های داستان و بازیگری که دارد دیدیم که حیف است فیلم به صورت سینمایی نمایش داده نشود. مراحل فنی این فیلم اواخر سال ۹۱ به پایان رسید. در این فیلم مهدی هاشمی با شش گریم متفاوت به ایفای نقش می‌پردازد. با رایزنی‌هایی که با وزارت ارشاد داشتیم با تبدیل این فیلم به سینمایی و صدور پروانه نمایش سینمایی موافقت شد.

وی افزود: اما پروسه اکران عمومی یک فیلم ویدئویی که به سینمایی تبدیل شده بسیار سخت است. ما تمام تلاشمان را برای این اتفاق خواهیم کرد. اگر موفق نشدیم که فیلم را اکران کنیم به نمایش در شبکه خانگی اکتفا می‌کنیم.

در این فیلم مهدی هاشمی، افسانه پاکرو، ابراهیم آبادی و… به ایفای نقش می‌پردازند. محمد جواد کاسه ساز پیشتر فیلم سینمایی «محافظ» را کارگردانی کرده است. مهدی هاشمی که برای بازی در فیلم «آقایوسف» و «آلزایمر» موفق به دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر مرد شد در سال های اخیر پرکارتر از گذشته شده و بازی در فیلم‌های «هیچ»، «ضدگلوله»، «رژیم طلایی»، «فرزند چهارم» و … را در کارنامه خود ثبت کرده است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>