سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۸ خرداد ۱۳۹۵ در ۱۱:۰۰ ق.ظ چاپ مطلب

«استرداد» در شبکه نمایش خانگی سوره توزیع شد

esterdad

فیلم سینمایی «استرداد» به کارگردانی علی غفاری در شبکه نمایش خانگی سوره توزیع شد.

به گزارش سوره سینما ، سعید خندق آبادی مدیر عامل موسسه هنرهای تصویری سوره ، درباره توزیع نسخه نمایش خانگی فیلم سینمایی «استرداد» در سطح کشور گفت: «استرداد» به کارگردانی علی غفاری و به تهیه کنندگی محسن علی اکبری توسط موسسه هنرهای تصویری سوره در شبکه نمایش خانگی توزیع شد.

وی افزود : فیلم سینمایی «استرداد» فیلمی بود که درسی و یکمین جشنواره فیلم فجر خوش درخشید و به عنوان بهترین فیلم انتخاب شد و سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد را نیز حمید فرخ نژاد برای بازی در این فیلم دریافت کرد . فیلم «استرداد» در طرح مفهوم وطن‌پرستی و تصویر یک مقطع تاریخی مهم، بیش از همیشه جای خالی فیلم‌های تاریخی با پرداخت خوب و مخاطب پسند را به ما یادآوری می‌کند.

این فیلم که موضوع استرداد طلاهای ایران از روسیه در جنگ جهانی دوم را به تصویر می‌کشد، یک ماه در مسکو، یک ماه ونیم در تهران و ۲۰ روز هم در بندر انزلی فیلمبرداری شده است و به گفته غفاری جزو معدود پروژه‌هایی بود که اجازه فیلمبرداری در کاخ کرملین را پیدا کرد.این فیلم علاوه بر حفظ واقعیت تاریخی، به جنبه‌های دراماتیک هم توجه نشان داده است.

esterdad-cover

دی وی دی فیلم سینمایی «استرداد» شامل پشت صحنه جذاب فیلم و گالری عکس‌های فیلم در شبکه نمایش خانگی توزیع شد.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: به موضوع قرامت جنگی می‌پردازد که قرار بود توسط انگلستان امریکا و شوروی برای جنگ جهانی دوم به ایران داده شود و مربوط به مقطع زمانی ۱۳۳۲ است. این فیلم یک درام تاریخی درباره وقایع جنگ جهانی دوم و مسائلی است که پای نیروهای متحدین و متفقین را به ایران باز کرد و در آن به ماجرای پرداخت غرامت به ایران اشاره می شود.

در این فیلم حمیدفرخ نژاد، فرهاد قائمیان،صالح میرزاآقایی ،بهنام تشکر، الیسا کاچر ایفای نقش دارند.

کانال رسمی موسسه هنرهای تصویری سوره در تلگرام از طریق آدرس: telegram.me/vacsoureh_com در دسترس است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>