سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۸ خرداد ۱۳۹۵ در ۲:۰۷ ب.ظ چاپ مطلب

بازیگر جیمزباند قهرمان مسابقه بزرگ «لاگن لوکی» می‌شود

daniel-craig

دانیل کریگ جیمزباند سینما با دور شدن از ماجراجویی های جاسوسی، در فیلم اکشن و دلهره آور «لاگن لوکی» وارد یک دنیای سرشار از توطئه می شود.

به گزارش سوره سینما، کارگردانی فیلم تازه کریگ را استیون سودربرگ کانادایی تبار به عهده دارد. فیلم نامه این اکشن را هم، خود سودربرگ نوشته است.تا به حال، حضور کاترین هیگل در فیلم قطعی شده است. احتمال دارد چانینگ تاتوم، آدام درایور و ست مک فارلین هم به جمع بازیگران آن بپیوندند.

نقطه کلیدی داستان فیلم در باره یک مسابقه بزرگ است. چند برادر در محور اصلی ماجراهای داستان قرار دارند. طرح یک قتل، ماجراها را به سمت و سوی تازه ای می برد.این در حالی است که ماشین ها و تعقیب و گریز با ماشین، حرف مهمی در داستان فیلم و پیشبرد ماجراهای دلهره آور و هیجان انگیز آن می زنند.

کلید فیلم برداری «لاگن لوکی» برای اوایل فصل پائیز زده می شود. بخش مهمی از صحنه های فیلم در لوکیشن های مختلف کشور کانادا فیلم برداری خواهد شد.دانیل کریگ در حالی از دنیای مامور دو صفرهفت دور شده و در فیلم های دیگر بازی می کند، که شنیده می شود او قصد دارد همکاری با پروژه جیمز باند را قطع کند.مدتی قبل اعلام شد این بازیگر انگلیسی تبار قصد دارد با یک مجموعه تلویزیونی به نام «پیوریتی» همکاری کند. این اولین کاراو با رسانه تلویزیون به حساب می آید.

اسکات رودین تهیه کننده معتبر سینما، تهیه کننده این مجموعه دلهره آور تلویزیونی است. تاد فیلد فیلم ساز سرشناس سینما هم، امر کارگردانی آن را به عهده دارد.

منبع: جام جم آنلاین


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>