سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۳ خرداد ۱۳۹۵ در ۱۱:۵۶ ق.ظ چاپ مطلب

کدام سردار دوران دفاع مقدس، مجری تلویزیون شد؟

hoseyn-yekta

برنامه «ماه نشان» ویژه ماه رمضان با موضوع فعالیت های مردمی، برای پخش از شبکه افق در نظر گرفته شده است و اجرای این برنامه بر عهده حاج حسین یکتا و بیژن نوباوه خواهد بود

به گزارش سوره سینما، پیام ابراهیم پور با اشاره به تولید برنامه «ماه نشان» ویژه ماه مبارک رمضان در شبکه افق اظهار کرد: این برنامه شامل بخش های مختلف و با محوریت موضوع خدمات اجتماعی ساخته می شود.

وی افزود: خدمات اجتماعی که در این برنامه مورد توجه قرار می گیرند همگی توسط مردم و برای مردم انجام می شوند به همین دلیل از خیرین و مدیران سازمان های مردم نهاد دعوت می شود در این برنامه حضور یابند و به بیان حوزه های کاری خود که بیشتر در عرصه جهادی و خدمت گزاری به اقشار مختلف مردم است می پردازند.

تهیه کننده برنامه «ماه نشان» گفت: قرار است این برنامه طی ماه رمضان امسال هر شب ساعت ۲۲.۳۰ به مدت ۷۰ دقیقه به روی آنتن شبکه افق برود.

وی ادامه داد: اجرای این برنامه بر عهده حاج حسین یکتا و بیژن نوباوه خواهد بود و علاوه بر گفت وگو با مهمانان، میان برنامه هایی شامل فیلم های مستند از فعالیت های همان افراد که توسط چند گروه برنامه سازی ساخته شده اند به نمایش در می آید همچنین در مناسبت های خاص همچون لیالی قدر و شهادت امیرالمومنین علی(ع)، حال و هوا و دکور برنامه به فراخور تغییر می یابد.

ابراهیم پور خاطرنشان کرد: خیرین و گروه های فعال در عرصه خدمات اجتماعی از شهرهای مختلف از جمله تهران، مشهد، اصفهان، اهواز، قم و کرج در این برنامه حضور خواهند داشت.

ابراهیم پور علاوه بر تهیه کنندگی، کارگردانی «ماه نشان» را نیز بر عهده دارد و از دیگر عوامل تهیه این برناهم می توان به محمد هادی نعمت اللهی، یوسف طاهریان و محمد پیروز رام به عنوان سازندگان میان برنامه ها، فاطمه حبیبی مدیر تولید، ربابه غلامی و امید صادقی هماهنگی و برنامه ریزی، مرتضی نجف لو دستیار تهیه، صیامی و هارونی طراح دکور و هادی باکویی امور فنی اشاره کرد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>