سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۶ خرداد ۱۳۹۵ در ۱۲:۳۰ ب.ظ چاپ مطلب

حمایت هفت انجمن اسلامی دانشجویان از برنامه «بدون تحریف»

bedoone-tahrif

۷ انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه های کشور در نامه ای به رئیس صدا و سیما حمایت خود را از برنامه «بدون تحریف» اعلام کردند.

به گزارش سوره سینما؛ در بخشی از این نامه آمده است: تولید برنامه‌ی «بدون تحریف»، با محوریت مقابله با تحریف امام موجب روشن تر شدن اندیشه مستحکم و نظام مند حضرت روح الله و نوید دهنده‌ی آغاز فصلی نو در آگاهی بخشی به جامعه است، بنابراین بار دیگر ضمن اعلام مراتب قدردانی و حمایت از این رویکرد از شما و همکاران محترمتان تقاضا داریم این روند را با جدیت هرچه تمام تر ادامه داده و با از سرگیری مجدد این برنامه و عدم اکتفای صرف به تولید در مناسبت‌ها در مقابل تحریف‌ها بایستید.

متن این نامه به شرح زیر است:‌

امام خامنه‌ای(مد ظله العالی): اگر راه امام را گم کنیم یا فراموش کنیم یا خدای نکرده عمداً به کنار بگذاریم، ملّت ایران سیلی خواهد خورد.
ریاست محترم سازمان صدا و سیما
سلام علیکم

با احترام با عنایت به نقش بی بدیل رسانه خصوصاً رسانه ملی در تبیین ماهیت انقلاب اسلامی و با توجه به نیاز روز افزون جامعه به روشن نمودن افکار عمومی، به ویژه هجمه های سنگین دشمن علیه نظام اسلامی و امامت امت، تکلیف نیروهای مومن انقلابی به ویژه فعالان عرصه رسانه هر روز سنگین تر و حساس تر خواهد بود.

به حمدالله رسانه ملی در فرآیند انقلابی تر شدن خود امسال به مناسبت ایام سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی(ره) و پانزدهم خرداد با تولید و پخش برنامه‌های متنوع گام مهمی در این راستا برداشت که به حق شایسته تقدیر و تشکر است.

تولید برنامه‌ی «بدون تحریف»، با محوریت مقابله با تحریف امام موجب روشن تر شدن اندیشه مستحکم و نظام مند حضرت روح الله و نوید دهنده‌ی آغاز فصلی نو در آگاهی بخشی به جامعه است، بنابراین بار دیگر ضمن اعلام مراتب قدردانی و حمایت از این رویکرد از شما و همکاران محترمتان تقاضا داریم این روند را با جدیت هرچه تمام تر ادامه داده و با از سرگیری مجدد این برنامه و عدم اکتفای صرف به تولید در مناسبت‌ها در مقابل تحریف‌ها بایستید.

و من الله توفیق

انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه اراک
انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه تفرش
انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه قم
انجمن اسلامی دانشجویان پردیس فارابی دانشگاه تهران
انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه قم
انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی همدان
انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه بوعلی سینا همدان

bedeno-tahrif

منبع: خبرنامه دانشجویان ایران


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>