سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۶ خرداد ۱۳۹۵ در ۴:۲۱ ب.ظ چاپ مطلب

واکنش رضا صادقی به ویژه‌برنامه خندوانه در ارتباط با مرتضی پاشایی چه بود؟

reza-sadeghi

رضا صادقی گفت: مرتضی پاشایی در مدت کوتاه عمرش خاطرات قشنگی را برای مردم ساخت و رفت. به نظرم وارد شدن به خاطرات مردم و ورود به حریم نگاه زیبا مردم کار قشنگی نیست.

به گزارش سوره سینما، رضا صادقی، این خواننده ی محبوب که چند وقت پیش  برنامه ی خندوانه که زنده یاد مرتضی پاشایی را موضوع  قرار داده بود به آن برنامه واکنش نشان داده و تاکید می کند: مرتضی پاشایی در مدت کوتاه عمرش  خاطرات قشنگی را برای مردم ساخت و رفت. به نظرم وارد شدن به خاطرات مردم و ورود به حریم نگاه زیبا مردم کار قشنگی نیست.

فرقی نمی کند رامبد جوان عزیز به این موضوع ورود کرده و یا هرکس دیگر! حتی اگر منظور آقای جوان شاید این بوده است که به جای پرداختن به حواشی یک آدم، آن را با هنر و تفکرش ببینید و بشناسید.

ای کاش این بحث فقط به مرتضی پاشایی زوم نمی شد. این بد است که بخواهیم درباره ی کسی که دستش از دنیا کوتاه است حرف بزنیم و ای کاش من و امثال من را که هستیم مورد خطاب قرار می داد که جواب می دادیم! از اینکه مرتضی پاشایی نبود که جواب بدهد برایم درد آور است.

منبع: فردا


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>