سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۷ خرداد ۱۳۹۵ در ۳:۲۳ ب.ظ چاپ مطلب

«نینجاها» گیشه هالیوود را تسخیر کردند

NINJA

«لاک پشت های نوجوان نینجا: بیرون از سایه ها» با یک فروش ۳۵ میلیون دلاری، صدرنشین جدول هفتگی گیشه نمایش سینماهای آمریکای شمالی شد.

به گزارش سوره سینما، دومین قسمت نسخه دوباره سازی شده این کمدی اکشن فانتزی، در چهار هزار سالن نمایش آمریکا و کانادا به روی پرده رفت.

همزمان با آمریکای شمالی، این فیلم در ۴۰ کشور دیگر دنیا هم اکران عمومی شد. فروش سه روز اول آن در این کشورها، ۳۴ میلیون دلار بوده است.

مسئولان کمپانی پارامونت می گویند افتتاحیه فیلم در آمریکای شمالی، خیلی کمتر از رقم افتتاحیه قسمت اول نسخه بازسازی شده آن در سال ۲۰۱۴ است.

به گفته تهیه کنندگان فیلم، قسمت اول آن دو سال قبل با افتتاحیه ای ۶۶ میلیون دلاری نمایش عمومی خود را آغاز کرد. در سال ۲۰۱۴ هم، فیلم در چهار هزار سالن نمایش به روی پرده رفت.

به نوشته هالیوود ریپورتر، تهیه کنندگان قسمت دوم «لاک پشت های نوجوان نینجا» گروه سنی زیر ۲۵ سال را هدف گرفته بودند. اما میزان استقبال آن ها از فیلم، به حد انتظارات تهیه کنندگانش نبود.

«مردان ایکس: آپوکالیپس» با فروشی ۲۲ میلیون دلاری در دومین هفته نمایش عمومی خود، در ردیف دوم جدول هفتگی گیشه نمایش نشست.

این اکشن ماجراجویانه کمیک استریپی که نتوانست انتظارات تهیه کنندگانش در کمپانی فوکس قرن بیستم را برآورده کند، در ۱۰ روز اول نمایش ۱۱۶ میلیون دلار فروش کرده است.

سومین فیلم جدول، کار تازه ای به نام «من قبل از تو» است. این محصول کمپانی برادران وارنر، با فروشی ۱۸ میلیون دلاری این مقام را به خود اختصاص داد.

این کار رومانتیک براساس داستان نوول پرخواننده جوجو مویز ساخته شده و امیلیا کلارک و سام کلافلین انگلیسی تبار دو بازیگر اصلی آن هستند.

منبع: جام جم آنلاین


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>