سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۵ خرداد ۱۳۹۵ در ۱۲:۲۷ ب.ظ چاپ مطلب

نیکول کیدمن بازیگر مینی‌سریال بی‌بی‌سی شد

Nicole Kidman

حضور نیکول کیدمن در فصل دوم مینی‌سریال «بالای دریاچه» قطعی شد.

به گزارش سوره سینما به نقل از ددلاین، کیدمن در این سریال به کارگردانی جین کمپیون بازی می‌کند. کمپیون پیش از این در فیلم سینمایی «تصویر یک بانو» با کیدمن همکاری کرده است.

حضور بازیگر «داگویل» در این سریال مدت‌ها در شایعات گوناگونی مطرح می‌شد تا اینکه سرانجام بی‌بی‌سی خبر حضور این بازیگر در سریال «بالای دریاچه» را تائید کرد.

در این سریال که «بالای دریاچه: دختر چینی» نام دارد، الیزابت ماس نقش کاراگاهی به نام رابین گریفین را بازی می‌کند. همانگونه که پیش از این اعلام شده بود، گوئندولین کریستی بازیگر سریال «بازی تاج و تخت» نیز در فصل دوم «بالای دریاچه» حضور دارد و نقش مهمی را بازی می‌کند.

مینی سریال «بالای دریاچه» ساختۀ جین کمپیون و جرالد لی سال ۲۰۱۳ با بازی الیزابت ماس در نقش کاراگاه گریفین پخش شد. ماس برای بازی در این سریال برنده جایزه گلدن گلوب شد. داستان فصل دوم «بالای دریاچه» چهار سال پس از پایان رویدادهای فصل اول روی می‌دهد.

کیدمن گفت: «از همکاری با جین کمپیون هیجان بسیاری دارم. من برای کارهای او احترام و ارزش زیادی قائلم. در عین حال از همکاری با الیزابت ماس هم خیلی خوشحالم.»

فصل دوم این سریال در انگلستان از شبکه دو بی‌بی‌سی پخش می‌شود.

کمپیون و آریل کلایمن به صورت مشترک کارگردان سریال هستند. کار نوشتن فیلمنامه سریال نیز به برعهده کمپیون و جرالد لی است.

منبع: خبرآنلاین


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>