سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۹ خرداد ۱۳۹۵ در ۱:۰۰ ب.ظ چاپ مطلب

اکران «ایستاده در غبار» به نفع استعدادهای درخشان در پردیس ملت

istade-rahrovan

فیلم سینمایی «ایستاده در غبار» ساخته محمدحسین مهدویان به نفع استعدادهای درخشان به نمایش گذاشته می‌شود.

به گزارش سوره سینما به نقل از روابط عمومی موسسه تصویر شهر، فیلم سینمایی «ایستاده در غبار» روز چهارشنبه ۲ تیرماه ساعت ۱۷:۳۰ در پردیس سینمایی ملت با حمایت موسسه نیکوکاری رهروان و با حضور عوامل فیلم، هنرمندان و چهره های فرهنگی و هنری اکران خواهد شد.

موسسه نیکوکاری رهروان، در ابتدای این برنامه از کارگردان جوان این فیلم، به عنوان استعداد درخشان در عرصه سینما، تقدیر خواهد کرد.

«ایستاده در غبار» عنوان اولین اثر سینمایی محمدحسین مهدویان است که فیلمنامه آن نیز توسط او به نگارش در آمده است.

«حبیب اله والی نژاد» نیز تهیه کنندگی فیلم را بر عهده دارد و فیلم محصول سازمان هنری-رسانه ای اوج است.

فیلم سینمایی «ایستاده در غبار» که زندگی احمد متوسلیان را به تصویر می کشد، توانست در جشنواره فیلم فجر سال گذشته سیمرغ بلورین بهترین فیلم سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر را از آن خود کند.

این اثر دومین همکاری تهیه کننده و کارگردان بعد از تجربه موفق مجموعه «آخرین روزهای زمستان» است.

لازم به ذکر است موسسه نیکوکاری رهروان به عنوان حامی استعداد های درخشان، علاوه بر حمایت از طرح هایی در حوزه کشاورزی، نانو و فناوری اطلاعات، بر اساس رسالت و اهداف خود با برگزاری نشست های تخصصی علاوه بر تقدیر از نخبگان و فرهیختگان تلاش دارد در یک فضای صمیمی و دوستانه اهالی فرهنگ و هنر را گرد هم جمع کرده و از تلاش های ایشان تقدیر کند.

بلیت به صورت همت عالی به صورت حضوری در گیشه پردیس ملت و یا به صورت اینترنتی از طریق وب سایت پردیس سینمایی ملت به نشانی www.pardismellat.com قابل خریداری است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>