سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۳۰ خرداد ۱۳۹۵ در ۲:۲۳ ب.ظ چاپ مطلب

آغاز تبلیغات تلویزیونی «بارکد» / رسانه ملی«بارکد» را تشویق کرد

barcode3

مدیرعامل دفتر پخش فیلمیران گفت: با توجه به عدم پخش تیزر «بارکد» در شبکه های ماهواره ای این فیلم مورد تشویق رسانه ملی قرار گفت و تعدادی تیزر رایگان به فیلم اختصاص یافت.

به گزارش سوره سینما، علی سرتیپی مدیرعامل دفتر پخش فیلمیران درباره تبلیغات این فیلم در رسانه ملی گفت: فیلم به دلیل نداشتن هیچ تبلیغی در شبکه های ماهواره ای مورد تشویق رسانه ملی قرار گرفت و تعدادی تیزر به صورت رایگان به فیلم اختصاص یافته است.

وی در ادامه توضیح داد: امیدوارم رسانه ملی این نوع تشویق ها و نگاه درست به سینمای کشور را ادامه دهد و شرایطی ایجاد کند که تهیه کنندگان و صاحبان آثار علاقه ای به ارایه تبلیغ به شبکه های ماهواره ای نداشته باشند . تاثیری که رسانه ملی برروی مخاطب دارد به مراتب بیشتر از تاثیر ماهواره است به همین دلیل پخش تبلیغات از رسانه ملی از اهمیت زیادی برخوردار است.

سرتیپی درباره آغاز تبلیغات فیلم «بارکد» توضیح داد: تیزر فیلم «بارکد» آماده شده است که زمان آن ۲۵ ثانیه است و از امشب در رسانه ملی پخش خواهد شد.

بنابراین گزارش، بسیاری از فیلم های سینمایی از شبکه های ماهواره ای برای تبلیغ آثار سینمایی خود استفاده کردند که به تازگی با حکم دادستانی نمایش فیلم سینمایی «عادت نمی کنیم» متوقف شد و با تعهد تهیه کننده فیلم دوباره اکران شد. گفته می شود تعدادی از تهیه کنندگان نیز که به دادگاه فرهنگ و رسانه احضار شدند با وثیقه آزاد شدند.

منبع: فارس


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>