سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱ تیر ۱۳۹۵ در ۱۲:۱۲ ب.ظ چاپ مطلب

بازیگر برنده سیمرغ بلورین فجر، با گریمی متفاوت در ژانر دفاع مقدس

vilayee-haa

فیلمبرداری «ویلایی‌ها» اولین فیلم بلند سینمایی منیر قیدی به تهیه‌کنندگی سعید ملکان هم‌اکنون در اندیمشک ادامه دارد و به تازگی بازی پریناز ایزدیار در این فیلم آغاز شده است.

به گزارش سوره سینما، پریناز ایزدیار که سال گذشته برای بازی در فیلم «ابد و یک روز» سیمرغ بهترین بازیگر زن را دریافت کرد در دومین همکاری خود با سعید ملکان در مقام تهیه‌کننده اینبار در فیلمی با ژانر دفاع مقدس بازی می‌کند.

این برای اولین‌بار است که ایزدیار در یک اثر دفاع مقدس جلوی دوربین می‌رود که اتفاقا گریم بسیار متفاوتی هم دارد.

گروه تولید «ویلایی» تمام صحنه‌های این فیلم را تا کنون در اندیمشک جلوی دوربین برده‌اند و به دلیل وضعیت نامناسب آب و هوایی و وجود ریزگردها، شرایط بسیار سختی را پشت سرگذاشته‌اند و همچنان تا روزهای پایانی در این شهر حضور خواهند داشت.

تا کنون حدود ۸۰ درصد از فیلمبرداری این فیلم به پایان رسیده و پیش از این طناز طباطبایی، ثریا قاسمی، علی شادمان‌فر و …. جلوی دوربین رفته‌اند. البته به‌زودی دو بازیگر چهره سینما و تئاتر هم به «ویلایی‌ها» اضافه خواهند شد.

منیره قیدی کارگردان زن سینمای ایران پیش از این به عنوان منشی صحنه و دستیار کارگردان با فیلمسازان متعددی همکاری داشته است. او همچنین ساخت فیلم‌های کوتاهی همچون «دختر، پسر، پیرمرد»، «در راه ویلا» و مستند «تهران، شهر چناران» را در کارنامه دارد و جوایزی از جشنواره‌های مختلف برای این آثار دریافت کرده است.

سعید ملکان تهیه‌کننده «ویلایی‌ها» سال گذشته با دو فیلم «ابد و یک روز» و «برادرم خسرو» در جشنواره فجر حضور داشت. هم‌اکنون از این تهیه‌کننده «ابد و یک روز» اکران عمومی شده است که با توجه به استقبال مردم، عنوان پر فروش‌ترین فیلم اجتماعی تاریخ سینمای ایران را به خود گرفته است.

بازیگران «ویلایی‌ها» عبارتند از: طناز طباطبایی، پریناز ایزدیار، علی شادمان، با هنرمندی ثریا قاسمی و بازیگران کودک: امیر علی ایمان وند، علیرضا داوری و هستی فرطوسی.

از عوامل تولید این فیلم می‌توان به:نویسنده:منیرقیدی، ارسلان امیری، کارگردان:منیره قیدی، مشاور کارگردان:محمد مهدی عسگرپور، مدیرفیلمبرداری:علی قاضی، مدیر تولید:محمدرضا منصوری، طراح چهره پردازی و تهیه کننده:سعید ملکان نام برد.

منبع: صبا


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>