سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۵ تیر ۱۳۹۵ در ۱۰:۰۰ ق.ظ چاپ مطلب

آغاز پخش مجموعه جدید «قهرمانان»/ ورزشکارانی که با نمایندگان رژیم غاصب صهیونیستی مسابقه ندادند

ghahremanan

پخش مجموعه مستند «قهرمانان» تولید جدید شبکه مستند، درباره ورزشکارانی که حاضر به مبارزه با ورزشکاران رژیم صهیونیستی نشده اند، از امروز آغاز می شود و تا روز جهانی قدس ادامه خواهد داشت.

به گزارش سوره سینما به نقل از روابط عمومی شبکه مستند سیما، مجموعه «قهرمانان» به تهیه کنندگی و کارگردانی پناه برخدا رضایی به قهرمانان ورزشی می پردازد که دارای رتبه آسیایی و جهانی در ورزش های رزمی و کشتی در شهرهای مختلف ایران هستند.

ویژگی مشترک این ورزشکاران این است که بنا به دلایل و اعتقادات شخصی و ارادت های درونی و قلبی حاضر به مبارزه با نماینده رژیم غاصب صهیونیستی نشده اند. گرچه همگی آنها ورزشکاران عنوان داری بوده اند و اگر با ورزشکاران مقابلشان مسابقه می دادند می توانستند یک مدال به مجموعه مدالهایشان اضافه کنند.

پناه برخدا رضایی به عنوان یکی از فیلمسازان سینما و تلویزیون در این مجموعه سراغی تعدادی ورزشکار رفته که از جمله آنها می توان به علیرضا کریمی در رشته کشتی، طاهر عاشوری در شمشیر بازی از ارومیه، کمال علیخواه آذر در رشته کیک بوکس از بوکان، لیلا زارع زاده در رشته شطرنج روشن دلان از آذربایجان شرقی، علیرضا شکوری در رشته تکواندو از میانه و آرش میراسماعیلی جودوکار شناخته شده اشاره کرد؛ ورزشکارانی که در شرق، غرب، شمال، جنوب و مرکز کشور زندگی میکنند.

«قهرمانان» با روایت زندگی قهرمانان سرافرازی که در میدان های ورزشی حاضر به مسابقه با نمایندگان رژیم غاصب صهیونیستی نشده اند، در اولین قسمت سراغ جمال چاوشی فر شناگر ارزنده و کاپیتان تیم‌ملی شنای ایران رفته است.

پخش این مجموعه از شنبه پنجم تیر ماه ساعت ۱۹ آغاز می شود و تا جمعه ۱۱ تیر ماه ادامه خواهد داشت. «قهرمانان» روز بعد ساعت ۱۲ بازپخش می شود.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>