سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۸ تیر ۱۳۹۵ در ۱:۲۲ ب.ظ چاپ مطلب

نشست تخصصی مدرسه ملی سینما به مناسبت روز جهانی قدس

madreseh-melli-cinema

در این نشست که با نگاهی به کتاب «رویاهای یک ملت: درباره‌ی سینمای فلسطین» برگزار می‌شود، سیدعلی روحانی، وحیداله موسوی و عبدالله کریم زاده (مترجم کتاب) به بیان نظرات خود درباره‌ی سینمای فلسطین خواهند پرداخت.

به گزارش سوره سینما، سومین جلسه از سلسله نشست‌های پژوهشی مدرسه ملی سینمای ایران در آستانه روز جهانی قدس با عنوان «سینمای فلسطین: رویاهای یک ملت» برگزار می‌شود. در این نشست که با نگاهی به کتاب «رویاهای یک ملت: درباره‌ی سینمای فلسطین» برگزار می‌شود، سیدعلی روحانی، وحیداله موسوی و عبدالله کریم زاده (مترجم کتاب) به بیان نظرات خود درباره‌ی سینمای فلسطین خواهند پرداخت.

سلسله نشست‌های پژوهشی مدرسه ملی سینمای ایران که از ابتدای خرداد آغاز شده است، به آثار پژوهشی و ترجمه‌ای می‌پردازد که طی سال‌های ۱۳۹۳ و ۱۳۹۴ با همکاری دانشگاه تهران و مدرسه ملی سینما و با نظارت دفتر مطالعات و دانش سینمایی به انجام رسیده‌اند.
این نشست روز چهارشنبه ۹ تیر ساعت ۱۸:۳۰ الی ۲۰:۳۰ در محل مدرسه ملی سینمای ایران واقع در سه راه اقدسیه، خیابان موحد دانش، کوچه نیلوفر، پلاک ۳ برگزار خواهد شد و شرکت در آن برای عموم علاقه‌مندان آزاد است.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>