سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۲ تیر ۱۳۹۵ در ۳:۰۸ ب.ظ چاپ مطلب

پایان فیلمبرداری فیلمی متفاوت درباره فتنه۸۸ + تصاویر جدید

mah-gerftegi

فیلمبرداری «ماه گرفتگی» تازه ترین اثر مسعود اطیابی با فیلمبرداری بخش‌های زندان اوین و کهریزک به پایان رسید.

به گزارش سوره سینما، فیلمبرداری فیلم سینمایی «ماه گرفتگی» جدیدترین ساخته مسعود اطیابی با فیلمبرداری بخش‌های زندان اوین و کهریزک به پایان رسید.

در آخرین صحنه های فیلمبرداری کامبیزدیرباز، کاوه ابراهیم و قاسم زارع جلوی دوربین رفتند. با توجه به حجم کار در خیابان های تهران و بازسازی وقایع فتنه ۸۸ هنوز گروه سازنده تدوین فیلم را آغاز نکردند.

در این فیلم کامبیز دیرباز، فریبا کوثری، سارا خوئینی‌ها، الناز حبیبی، قاسم زارع، شهرام عبدلی و ارسلان قاسمی، بازیگران اصلی این فیلم سینمایی هستند. گروه سازنده فیلم در تلاشند تا وقایع سال ۸۸ را همانگونه که رخ داده بود، بازسازی کرده و خیابان های شهر تهران را به گونه ای به تصویر بکشند که آن روزها  گرفتار فتنه بود.

 بنابراین گزارش، چندی پیش با آتش زدن اتوبوس شرکت واحد در میدان جمهوری برای ضبط پلان‌های مربوطه با حضور کامبیز دیرباز آتش زیادی ایجاد شد و باعث شد برای اطفای حریق آتش نشانی درمحل حاضر شود.

اطیابی با ساخت فیلمهای «خاک و مرجان»، «خروس جنگی»، «شرط اول»، «اخلاقتو خوب کن» در گونه‌های مختلف سینمایی فعالیت داشته است.

تهیه کنندگی فیلم «ماه گرفتگی» برعهده هادی انباردار است و مدیریت فیلمبرداری فیلم رامرتضی غفوری و صدابرداری آن را بابک اردلان عهده دار است.

منبع: فارس


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>