سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۲ تیر ۱۳۹۵ در ۵:۰۰ ب.ظ چاپ مطلب

حضور آلن دلون در «سینما کلاسیک» شبکه نمایش

samourai

سری جدید «سینما کلاسیک» شبکه نمایش با پخش فیلم هایی از مجموعه آثار آلن دلون، مروری بر آثار این بازیگر سرشناس را آغاز کرد.

به گزارش سوره سینما به نقل از روابط عمومی سیما، هفته گذشته فیلم های «زمانی که دزد بودم»، «فرمان گمشده»، «عقرب»، «یک پلیس»، «سه نفر برای کشتن» و« دسته سیسیلی ها» در برنامه «سینما کلاسیک» پخش شد.

در برنامه این هفته «سینما کلاسیک» از ۱۲ تا ۱۸ تیر، پخش بقیه آثار این بازیگر، ادامه می یابد. «زورو»، «ماجراجویان»، «سامورایی»، «دایره سرخ»، «آفتاب سرخ»، «اسلحه بزرگ» و «ضارب» فیلم های منتخب این هفته «سینما کلاسیک» هستند.

«سامورایی» محصول ۱۹۶۷ و ساخته ژان پیر ملویل، از بهترین بازی های آلن دلون است که تجربه همکاری موفق او با ژان پیر ملویل را فراهم کرد. این فیلم تاثیر بزرگی بر سینما گذاشت و بعدها فیلم های زیادی به تقلید از آن ساخته شد. «راننده» محصول ۱۹۷۸ ساخته والتر هیل، «راننده» محصول ۲۰۱۱ با بازی رایان گاسلینگ، «آمریکایی» محصول ۲۰۱۰ با بازی جورج کلونی و «طریقت سامورایی» محصول ۱۹۹۹ با بازی فارست ویتاکر، تنها نمونه هایی از فیلم هایی است که با نگاه به شخصیت آلن دلون در فیلم «سامورایی» ساخته شده است.

برنامه «سینما کلاسیک» هر شب ساعت ۱ بامداد از شبکه نمایش پخش و روز بعد ساعت ۷ صبح و ۱۷:۱۵ تکرار می شود.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>