سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۳ تیر ۱۳۹۵ در ۱۰:۲۰ ق.ظ چاپ مطلب

آغاز ضبط سری دوم مستند «خسته نباشید»/ مصائب کارگری در معدن

khaste-nabashid

سری دوم مجموعه مستند «خسته نباشید» به تهیه کنندگی میثم رازفر و کارگردانی شهره رعایتی در دامغان کلید زده شد.

به گزارش سوره سینما به نقل از روابط عمومی شبکه مستند سیما، میثم رازفر با اعلام این خبر، توضیح داد: فصل جدید این مجموعه مستند در ۱۳ قسمت ۳۰ تا ۴۰دقیقه‌ای مخاطبانش را با مشاغل مختلف در ایران آشنا می‌کند.

وی با بیان اینکه سری دوم «خسته نباشید» با مشارکت مستقیم مردم تولید می‌شود، گفت: شغل‌های مختلفی در صفحه اینستاگرام برنامه به ما پیشنهادشده بود، به خیلی از نقاط ایران سفر کردیم و با خیلی از مخاطبانمان گپ زدیم. درنهایت یکسری از همین مشاغل انتخاب شدند و قرار است درباره آن‌ها برنامه بسازیم.

«خسته نباشید» به صاحبان مشاغل سخت و پرخطر

تهیه‌کننده و مجری «خسته نباشید» گفت: سری دوم این مستند با رویکرد متفاوتی در حال تولید است و این بار از مشاغل سخت و پرخطر هم سراغ می‌گیریم.

وی افزود: مشغول تصویربرداری بخش‌های «کارگری در معدن» در دامغان هستیم و گروه تولید در تلاش‌اند تجربه یک روز کاری حرفه‌ای که در صدر سخت‌ترین و زیان‌آورترین شغل‌های دنیا قرار دارد، را برای مخاطبانشان به تصویر بکشد.

به گفته میثم رازفر سری دوم «خسته نباشید» قرار است با نگاهی نو و روایتی جذاب و دیدنی به مشاغل مختلفی مثل پرورش اسب، رستوران‌داری، خانه‌داری، بازیافت زباله و.. بپردازد.

وی افزود: در قسمت‌های مختلف این مجموعه مستند به‌تناسب سوژه‌ای که انتخاب‌شده درباره موضوعات مبتلابه جامعه امروز گفتگو خواهیم کرد و سعی داریم به‌طور غیرمستقیم فرهنگ‌سازی کنیم.

رازفر گفت: این مجموعه در شبکه مستند تولید می‌شود و از دیگر عوامل آن می‌توان به نویسندگان یلدا منتظری، شهره رعایتی، میثم راز فر، مدیر تولید محمد عسکری، تصویربردار مجید دهقان، صدابردار محمد سوران امینی، تدوین مهیار صادقیان ، آهنگساز تیتراژ صابر جعفری، دستیار تصویر فرزاد جلیلیان، مشاور تبلیغاتی بابک چهارباشیان و روابط عمومی مطهره کشاورز اشاره کرد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>