سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۳ تیر ۱۳۹۵ در ۱۱:۳۰ ق.ظ چاپ مطلب

تهیه کننده «ایستاده در غبار» به تماشای «فصل وصل» نشست

valinezhad

تهیه کننده بهترین فیلم سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر معتقد است هر شب اجرای نمایش «فصل وصل» با این وسعت، حضور گسترده مخاطبان، دشواری ها و محدودیتها، به اندازه ساخت یک فیلم سینمایی دشوار است.

به گزارش سوره سینما به نقل از روابط عمومی مرکز هنرهای نمایشی انقلاب اسلامی؛ مُهنا، حبیب الله والی نژاد تهیه کننده فیلم سینمایی «ایستاده در غبار» با محوریت زندگی حاج احمد متوسلیان، با حضور در باغ موزه دفاع مقدس و تماشای نمایش «فصل وصل» در سخنانی بیان کرد: تنها چیزی که میتوانم بگویم این است که خیلی خیلی خیلی آفرین. واقعیت این است که «فصل وصل» آنقدر خوب و کامل است که خود من جا خوردم.

وی افزود: این کار در شرایط دشواری روی صحنه می رود که هر شب اجرای آن به اندازه ساخت یک فیلم سینمایی سختی دارد. زنده اجرا کردن این اثر با چنین وسعتی به راستی دشوار است و دست مریزاد دارد.

والی نژاد که سالها مدیر گروه حماسه و دفاع شبکه اول سیما بوده است، تصریح کرد: در چنین فضایی با این امکانات محدود و با چنین مخاطبی اینکه بتوانید نزدیک به چهار هزار نفر را پای کار بنشانید و چنین پیامها و مضامینی را به آنها منتقل کنید واقعا دست مریزاد دارد.

یکی از قدیمی ترین اعضای گروه تلویزیونی روایت فتح یادآور شد: می شود گفت چنین چیزی در این اوضاع یک معجزه است! آن هم در این شهری که ما می بینیم مردم در چه شرایط زندگی هستند و چه فیلمها و برنامه هایی برایشان وجود دارند، اما آنها دست به انتخاب می زنند، سختی راه را به خود هموار میکنند و پای چنین اثری می نشینند، واقعا دست مریزاد، آفرین و خداقوت. چیز دیگری نمی توانم بگویم.

«فصل وصل» تولید مرکز هنرهای نمایشی انقلاب اسلامی؛ مُهنا به تهیه کنندگی علیرضا کوهفر، کارگردانی سعید اسماعیلی و روایت رسالت بوذری هر شب تا پایان ماه مبارک رمضان ساعت ۲۱ در باغ موزه دفاع مقدس روی صحنه می رود.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>