سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۴ تیر ۱۳۹۵ در ۱۰:۳۰ ق.ظ چاپ مطلب

روایت نوام چامسکی از «جنگ ناخودآگاه» در جشنواره عمار

jang-nakhodagah

«جنگ ناخودآگاه»، مستندی به کارگردانی فیلمساز امریکایی Quincy Davis است که به بررسی اهداف پشت‌پرده رسانه‌ها در تأثیرگذاری بر مخاطبان می‌پردازد.

به گزارش سوره سینما ، سومین دوره بخش بین الملل جشنواره مردمی فیلم عمار، در حالی به زمان برگزاری خود نزدیک می‌شود که بدلیل موضوعات مختلف آن، بیش از ۵۰۰۰ اثر از ۱۲۹ کشور جهان در آن حضور پیدا کردند.

«جنگ ناخودآگاه»، مستندی به کارگردانی فیلمساز امریکایی Quincy Davis است که به بررسی اهداف پشت‌پرده رسانه‌ها در تأثیرگذاری بر مخاطبان می‌پردازد.

این اثر مستندی کوتاه درباره رسانه‌ها و فرهنگ خشونت است که شامل پیشگویی‌ها و ارزیابی‌هایی درباره دنیای جدید است و خشونت‌های ما را مرتبط با تاثیرات فرهنگی رسانه عنوان می‌کند.

Davis در این مستند، با کارشناسانی مانند نوام چامسکی، آلدوس هاکسلی، نیل پستمن، جان ترودل و مارشال مک لوهان درباره ارتباط بین تاثیرات رسانه‌ها و جنگ در جامعه مدرن مصاحبه کرده است.

گفتنی است سومین دوره بخش بین الملل جشنواره مردمی فیلم عمار با محوریت ارائه تصویری حقیقی از ایران و جهان و با موضوع ویژه «نفوذ استکبار در کشورها» از روز ۲۸ مرداد الی چهارم شهریور در تهران برگزار می‌شود.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>