سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۴ اردیبهشت ۱۳۹۲ در ۳:۰۹ ب.ظ چاپ مطلب

«حوض نقاشی» در سینما آزادی دو برابر «رسوایی» فروخت

HozeNaghashi_2_010

مدیر پردیس سینمایی آزادی از فروش قابل توجه فیلم سینمایی «حوض نقاشی» در این ایام خبر داد.

مدیر پردیس سینمایی آزادی از فروش قابل توجه فیلم سینمایی «حوض نقاشی» در این ایام خبر داد.

رضاسعیدی‌پور مدیرپردیس سینما آزادی که از ۲۳ اسفند فیلم های سینمایی چون: «حوض نقاشی»، «رسوایی»، «تهران ۱۵۰۰»،«قاعده تصادف»، «رژیم طلایی» را به نمایش گذاشته است و از امروز نیز فیلم سینمایی«زن مرد زندگی» را به روی پرده دارد. مدیر این سینما درباره فروش فیلم ها در ایام طی شده به سوره سینما گفت: با شروع اکران نوروزی از اواخر اسفند ماه تا کنون آثار در این سینما فروش خوبی داشتند و تقریبا هرکدام حتی از سینماهای سرگروه خود در سینما آزادی به فروش بیشتری رسیده‌اند. بعد از تعطیلات نوروزی فیلم سینمایی«حوض نقاشی» از دیگر فیلم‌ها فروش قابل توجه‌تری داشته است و پیشبینی می‌شود با این وضعیت فروش خوب این فیلم طبق آیین نامه ده هفته اکران خود را ادامه دهد.

سعیدی پور درباره فروش سه شنبه ۳اردیبهشت این سینما گفت: در این روز با بلیت نیم بها «حوض نقاشی» حدود ۵ میلیون ۱۰۰هزار تومان بوده و توانسته در این روز ۲ برابر «رسوایی» و نزدیک به ۴ برابر آثار دیگر فروش داشته باشد.

«حوض نقاشی» محصول حوزه هنری با بازی شهاب حسینی، نگار جواهریان، سپه رام فرزامی، فرشته صدرعرفایی و … داستان زوجی کم توان ذهنی است که با فرزندشان مشکل دارند.