سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۷ اردیبهشت ۱۳۹۲ در ۱۱:۱۶ ق.ظ چاپ مطلب
با بازی کامران تفتی/

«سمفونی مرگ» به زودی به ارمنستان می‌رود

kamran-tafti

تهیه کننده فیلم بلند داستانی «سمفونی مرگ» از ادامه فیلمبرداری این فیلم در کشور ارمنستان خبر داد.

تهیه کننده فیلم بلند داستانی «سمفونی مرگ» از ادامه فیلمبرداری این فیلم در کشور ارمنستان خبر داد.

هادی‌انباردار تهیه‌کننده، درباره فعالیت کنونی خود به سوره سینما گفت: این روزها مشغول تولید فیلم بلند داستانی «سمفونی مرگ» به کارگردانی رضا حسنی هستیم که حدود ۷ روز است که از فیلمبرداری آن می‌گذرد.  طبق برنامه ریزی انجام شده گروه به زودی به ارمنستان برای ادامه فیلمبرداری اعزام می‌شوند که حدود یک هفته نیز در این کشور فیلمبرداری خواهیم داشت. سعی می کنیم «سمفونی مرگ» را برای حضور در چند جشنواره بین‌المللی آماده کنیم.

تهیه کننده فیلم سینمایی «پسرازمن،دختر از تو» افزود: این فیلم اقتباسی از نمایشنامه «مرگ درمی‌زند» وودی آلن است که کمدی است، اما این فیلم رویکرد  کاملا متفاوت و جدی به مقوله مرگ دارد. کامران تفتی، شعله مرادی ،محمدرضا علیمردانی و غیره در این فیلم به ایفای نقش می‌پردازند.

 از عوامل این فیلم که حضورشان در «سمفونی مرگ» قطعی شده می‌توان به تصویربردار: علیرضا رجایی مقدم، طراح صحنه و لباس: مهدی اکبری، مدیرتولید: مصطفی فیروزی، دستیارکارگردان و برنامه ریز: عادل معصومیان، طراح گریم: بابک شعایی، مدیر تدارکات: حسین غدیری،  تدارکات: مهدی ضحاکی اشاره کرد.

رضا حسنی پیش از این چند فیلم تلویزیونی از جمله «ده و ده دقیقه» را کارگردانی کرده است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>