سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۴ مرداد ۱۳۹۵ در ۱۱:۳۴ ق.ظ چاپ مطلب

«دنده معکوس» بعد از پایان فیلمبرداری «قاتل اهلی» کلید می‌خورد

poolad-kimiayee

پولاد کیمیایی از آغاز ساخت فیلم خود پس از پایان فیلمبرداری «قاتل اهلی» خبر داد.

به گزارش سوره سینما، پولاد کیمیایی؛ بازیگر فیلم سینمایی «گشت ارشاد۲» درارتباط با ساخت «دنده معکوس» گفت: بعد از پایان نقش‌آفرینی در فیلم سینمایی «گشت ارشاد» و فیلمبرداری «قاتل اهلی»، سناریو «دنده معکوس» را برای ساخت با منصور لشگری قوچانی آغاز خواهیم کرد.

فیلمنامه «معکوس» توسط پولاد کیمیایی نوشته شده و قصه پسری به نام سالار را روایت می‌کند که به همراه دوستش تعمیرگاهی سیار دارد و ماشین‌های قدیمی را تعمیر می‌کند. او با بحران هویتی روبه‌روست و سوال‌های زیادی در ذهنش دارد تا این که پس از سال‌ها پدرش پیدا می‌شود. پدر، پسر را به آدرسی فرا می‌خواند و

پولاد کیمیایی که در حال حاضر مشغول نقش‌آفرینی در قسمت دوم فیلم سینمایی گشت ارشاد است به‌زودی در نقش خواننده آخرین اثر سینمایی پدر خود ظاهر خواهد شد.

فیلمبرداری فیلم سینمایی «قاتل اهلی» از چند هفته گذشته در تهران آغاز شده و پرویز پورحسینى و لعیا زنگنه دو بازیگر دیگر «قاتل اهلى» هستند که در این میان زنگنه سابقه همکارى با کیمیایى را در کارنامه‌اش دارد، پرویز پرستویى، پگاه آهنگرانى و حمیدرضا آذرنگ از دیگر بازیگران این اثر نمایشی‌اند.

منبع: صبا


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>