سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۵ مرداد ۱۳۹۵ در ۲:۱۳ ب.ظ چاپ مطلب

مدیری: به اجرا در برنامه هفت فکر می‌کنم/ از «سریال‌سازی» خداحافظی کردم نه از تلویزیون!

haft2

مهران مدیری درخصوص علت رفتن خود از تلویزیون گفت: از تلویزیون نرفتم. منظورم ترک «سریال سازی» بود. دیگر جانِ ساخت سریال، انرژی و علاقه اش را ندارم. اما کاری مثل «دورهمی» را دوست دارم و از این جور کارها شاید هر ۴ سال یکبار انجام دهم.

به گزارش سوره سینما، مهران مدیری در حاشیه حضور جمعه شب خود در برنامه سینمایی «هفت» درباره علت شرکت در این برنامه گفت: خیلی اهل گفتگو نیستم. در واقع ۱۳ سال بود که گفتگو نکرده بودم. اما امشب روزه ام را شکستم. نمی دانم چرا. اما بهروز افخمی و مسعود فراستی را دوست داشتم و فکر کردم خوب است باهم گپی بزنیم.

وی درخصوص علت رفتن خود از تلویزیون گفت: از تلویزیون نرفتم. منظورم ترک «سریال سازی» بود. دیگر جانِ ساخت سریال، انرژی و علاقه اش را ندارم. اما کاری مثل «دورهمی» را دوست دارم و از این جور کارها شاید هر ۴ سال یکبار انجام دهم.

مدیری همچنین درباره نقدهای مسعود فراستی نیز گفت: من و مسعود فراستی باهم رفیق هستیم و نگران نقدهایش نیستم. البته اگر او کسی را هم دوست بدارد می‌زند، اما من را نمی‌زند!

وی درنهایت در پاسخ به پیشنهاد اجرای برنامه‌هایی تخصصی نظیر «هفت» در تلویزیون گفت: تابحال به آن فکر نکرده ام، اما فکر می‌کنم!

منبع: برنامه هفت