سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۱ مرداد ۱۳۹۵ در ۳:۰۰ ب.ظ چاپ مطلب

در روزهای داغ تابستان «مهمان ما باشید» از شبکه سه سیما

mehman-ma-bashid

سری دوم مسابقه تلویزیونی «مهمان ما باشید» از پنج شنبه و جمعه این هفته به روی آنتن می‌رود.

به گزارش سوره سینما ، معصومه پورحسینی، تهیه‌کننده برنامه های تلویزیونی با اشاره به شروع فصل دوم برنامه «مهمان ما باشید» گفت: فصل اول این برنامه در نوروز امسال از شبکه سه سیما پخش شد و قرار است سری دوم این مجموعه از پنج شنبه هفته جاری ۱۴ مرداد روی آنتن این شبکه برود.

وی در خصوص جزئیات این مسابقه تلویزیونی گفت: هر هفته دو خانواده از دو شهر مختلف ایران مهمان یکدیگر می‌شوند و آداب و رسوم، غذاهای سنتی و جاذبه های گردشگری محل زندگی خود را به خانواده میهمان و بینندگان معرفی می‌کنند.

پورحسینی افزود: اجرای فصل دوم برنامه «مهمان ما باشید» را همچنان مهران رجبی به عهده دارد و دو متخصص آشپزی و گردشگری این مسابقه را داوری می‌کند.

تهیه کننده برنامه «مهمان ما باشید» خاطرنشان کرد: در اولین مسابقه که پنجشنبه همین هفته خواهیم دید خانواده ای از شهر جلفا با یک خانواده یزدی به رقابت می پردازند. در مسابقه عصر جمعه دور برگشت را مشاهده می‌کنیم که جای مهمان و میزبان عوض شده و این بار در شهر دیگری مهمانی صورت می‌پذیرد. در پایان مسابقه نیز براساس امتیاز داوران و خانواده ها، خانواده برگزیده معرفی می‌شود. مخاطبان نیز می توانند از طریق پیامک برنامه از خانواده موردنظر خود حمایت کنند.

گفتنی است مسابقه تلویزیونی «مهمان ما باشید» به تهیه کنندگی معصومه پورحسینی روزهای پنج شنبه و جمعه هر هفته ساعت ۱۷:۳۰ از شبکه ۳ سیما پخش می‌شود.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>