سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۲ مرداد ۱۳۹۵ در ۱۲:۴۵ ب.ظ چاپ مطلب

اردوی طنزپردازان جبهه فرهنگی انقلاب با «نطنز» در تهران

natanz

اردوی آموزشی طنزپردازان جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

به گزارش سوره سینما ، «نطنز» عنوان اردویی است که قرار است اواخر مردادماه برای طنزپردازان جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در تهران برگزار شود.

این اردو به همت باشگاه طنز و کاریکاتور «راه راه» و با حضور اساتید برتر طنز انقلاب و همچنین چهره‌های شاخص جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی برگزار خواهد شد.

شناسایی استعدادهای طنزپردازی در قالبهای مختلف طنز از جمله طنز مطبوعاتی، فیلمنامه طنز، داستان طنز، ترانه طنز و… از اهداف برگزاری این اردو است. در این اردوی سه روزه که شعار «اینجا نمکتان را غنی کنید» را برای خود برگزیده است، اساتید مختلفی در این حوزه‌ها به ارائه نکات آموزشی و تجربه‌های حرفه‌ای خود خواهند پرداخت.

این اردو از تاریخ ۲۷ تا ۲۹ مردادماه ویژه برادران در تهران برگزار شده و علاقه‌مندانی که تجربه طنزپردازی را دارند می‌توانند در آن شرکت کنند. برای ثبت نام باید اطلاعات شخصی و تماس خود را همراه با نمونه طنز به نشانی info@rahrahtanz.ir ارسال کنید. روند ثبت نام بدون ارسال نمونه طنز انجام نخواهد شد. همچنین میتوانید سوالات خود را درباره این اردو از طریق تلگرام با آی‌دی @Tanzadmin در میان بگذارید. هزینه اردو ۵۰ هزار تومان است.

گفتنی است شرکت کنندگان در این اردو که از نظر توانایی‌های طنزپردازی در سطح قابل قبولی باشند می‌توانند در تولیدات مختلف باشگاه طنز و کاریکاتور «راه راه» از جمله سایت راه راه به نشانی rahrahtanz.ir و مجله طنز راه راه و سایر تولیدات تصویری این باشگاه نقش ایفا کنند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>