سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۲ مرداد ۱۳۹۵ در ۱:۱۰ ب.ظ چاپ مطلب

نماهنگ «ایستاده ایم ۲» به زودی رونمایی می‌شود + عکس

istadeim

نخستین تصاویر از نماهنگ «ایستاده ایم ۲» به کارگردانی محمدباقر مفیدی کیا امروز منتشر شد.

به گزارش سوره سینما ، این نماهنگ با خوانندگی حسین حقیقی از خوانندگان جوان و تولید شده در باشگاه فیلم سوره است که با اتمام آخرین مراحل جلوه های ویژه و صداگذاری به زودی رونمایی می شود.

«ایستاده ایم ۲» که تولید آن بیش از دو سال وقت برده است از جلوه های ویژه میدانی و بصری پیچیده و ویژه ای برخوردار است که تماما توسط نیروهای ایرانی و در داخل کشور انجام شده است و همین کار تولید آن را طولانی کرد.

داستان نماهنگ «ایستاده ایم ۲» در خلیج فارس رخ می‌دهد و پیرامون حضور ناوهای آمریکایی در این منطقه است.

istadeim2

گفتنی است این نماهنگ دومین قسمت از نماهنگ معروف «ایستاده ایم» است که ۳ سال پیش منتشر شد. نماهنگ «ایستاده ایم ۱» که تقدیر رهبر انقلاب را نیز در پی داشت، داستان گروهی جوان و فعال بود که در اقدامی حساب شده تصمیم می گیرند در یک روز آفتابی در تهران، بسیار غافلگیرانه در کنار برج آزادی سرودی را به صورت زنده اجرا کنند. اکنون قسمت دوم این نماهنگ درباره ایستادگی ستودنی ملت ایران و به خصوص نسل جوان انقلاب اسلامی این بار در کنار خلیج فارس رخ می دهد…

istadeim3

عوامل نماهنگ «ایستاده ایم ۲» عبارتند از؛ نویسنده و کارگردان: محمدباقر مفیدی کیا، تهیه کننده: محمدرضا شفاه، شاعر: محسن رضوانی، آهنگساز و تنظیم کننده: امید روشن بین، خواننده: حسین حقیقی، مدیر تولید: سیدحسین یعقوبی، مدیر تصویربرداری: فرشاد محمدی، جلوه های ویژه میدانی: رضا ترکمان، طراح گریم: حسین صالحیان، طراح صحنه و لباس: پیام حسین سوری، صدابردار: مهدی علیپور، طراحی و ترکیب صدا: سیدعلیرضا علویان، تدوین: ابوذر حیدری، مدیر جلوه های ویژه رایانه ای: جواد مطوری، محصول: باشگاه فیلم سوره حوزه هنری.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>