سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱ شهریور ۱۳۹۵ در ۱۱:۳۰ ق.ظ چاپ مطلب

مستند «میلین» فردا در جشنواره سلامت به نمایش در می‌آید

milin

مستند «میلین» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی حسین کاکاوند سه شنبه دوم شهریور، ساعت ٢٠ در جشنواره سلامت اکران می شود.

به گزارش سوره سینما به نقل از مشاور رسانه‌ای، این مستند که در ژانر اجتماعی ساخته شده است، در بخش مستند  جشنواره سلامت  و با حضور هنرمندان، اعضای انجمن ام اس، ورزشکاران و عوامل این مستند به نمایش در می‌آید.

این مستند درباره‌ چهار فرد مبتلا به ام اس است که با هدف ایجاد خودباوری و انگیزه در بین مبتلایان به ام اس و اصلاح نگرش جامعه نسبت به این بیماری و از بین بردن ام اس هراسی در بین عموم جامعه، مسیر مشهد تا تهران را با دوچرخه طی می‌کنند و طی مسیر برایشان اتفاقاتی رخ می‌دهد و….

حسین کاکاوند کارگردان و تهیه کننده  فیلم «میلین» از جمله بازیگران این اثر و مبتلا به بیماری ام اس است. وی هدف خود از ساخت این مستند را مبنی بر آگاهی رسانی صحیح، ترحم زدایی جامعه نسبت به بیماران ام اس و بیان قابلیت های افزون این بیماران می داند.

دیگر عوامل این مستند عبارتند از : تهیه کننده و کارگردان : حسین کاکاوند تصویربردار : احمد گودرزی ، تدوین : هدی ارشد ریاحی ، صدابردار : حامد بمانعلى زاده ، صداگذار : احمد میر معصومى ، موسیقی : امیر  شهبازیان ، مدیر تولید : حسن کاکاوند ، جانشین تولید : جواد معصومی ، مدیر تدارکات : مهدی سخی ، طراح پوستر : هدی ارشد ریاحی ، مشاور رسانه ای : شهرزاد رویائی.

جشنواره فیلم سلامت ۱ الی ۵ شهریور در پردیس سینمایی چارسو برگزار خواهد شد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>