سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۰ شهریور ۱۳۹۵ در ۹:۳۰ ق.ظ چاپ مطلب

«قاتل اهلی» کیمیایی به بیمارستان رسید/ پایان بازی پرستویی + تصاویر

ghatele-ahli

فیلمبرداری بخش‌های سیاسی فیلم سینمایی «قاتل اهلی» که مربوط به رانت‌خوارها و یقه سفیدها هستند با بازی پرویز پرستویی و سایر بازیگران اصلی به پایان رسید.

به گزارش سوره سینما ، فیلم سینمایی «قاتل اهلی» به کارگردانی مسعود کیمیایی در تهران روزهای آخر فیلمبرداری خود را سپری می‌کند. فیلمبرداری سکانس‌هایی از این فیلم سینمایی که مربوط بخش‌های سیاسی فیلم و یقه سفید‌ها و رانت‌خوارها است به اتمام رسیده است و گروه سازنده این روزها در حال ضبط قصه‌های فرعی فیلم هستند.

 بر پایه این گزارش بازی بازیگران اصلی فیلم سینمایی «قاتل اهی» همچون پرویز پرستویی، لعیا زنگه و پرویز پور‌حسینی به پایان رسیده است و تنها سکانس‌های مربوط به بازیگرانی چون امیر جدیدی و پگاه آهنگرانی که گویا در بخش قصه‌های فرعی این اثر سینمایی ایفای نقش می‌کنند باقی مانده است.

فیلمبرداری فیلم سینمایی «قاتل اهلی» این روزها در یکی از بیمارستان‌های منطقه میرداماد ادامه دارد. در واقع بخش‌های اصلی حاج آقا سروش کاراکتری که پرویز پرستویی آن را ایفا می‌کند با حضور خودش گرفته شده و تنها بخش‌های حاشیه‌ای زندگی او همچون داستان یکی از پسرخوانده‌هایش باقی مانده که در حال فیلمبرداری است.

بهرام دهقانی در دومین همکاری خود با کیمیایی، همزمان با فیلمبرداری، مونتاژ «قاتل اهلی» را آغاز کرده است. این دومین همکاری او با کیمیایی بعد از فیلم «ضیافت» است. قرار است اولین نمایش فیلم مسعود کیمیایی در جشنواره سی‌وپنجم فجر باشد. منصور لشکری قوچانی تهیه‌کنندگی «قاتل اهلی» را برعهده دارد.

پرویز پرستویی، امیر جدیدی، پگاه آهنگرانی، پرویز پورحسینی، لعیا زنگنه، حمیدرضا آذرنگ، امیرحسین رستمی، حمیدرضا افشار، آزاده مهدی‌زاده، رضا رشیدپور، اکبر معززی، سعید پیردوست، سینا سهیلی، شراره دولت‌آبادی و هستی محمایی، با هنرمندی پولاد کیمیایی و با حضور ثریا قاسمی بازیگرانی هستند که مقابل دوربین «قاتل اهلی» ظاهر می‌شوند.

منبع: خبرگزاری فارس


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>