سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۹ اردیبهشت ۱۳۹۲ در ۱۲:۱۰ ب.ظ چاپ مطلب

محمودی ایرانمهر فیلمنامه سینمایی می‌نویسد

alireza-mahmoodi-iranmehr

علیرضا محمودی ایرانمهر نویسنده و منتقد ادبی فیلمنامه سینمایی «ال ام بی» را می‌نویسد.

علیرضا محمودی ایرانمهر نویسنده و منتقد ادبی فیلمنامه سینمایی «ال ام بی» را می‌نویسد.

ابراهیم اصغری تهیه کننده درباره فعالیت کنونی خود به سوره سینما گفت: از مدتی پیش نگارش فیلمنامه سینمایی «ال ام بی» توسط علیرضا محمودی ایرانمهر و سید هادی محقق در حال انجام است که به زودی به پایان می‌رسد و تهیه کنندگی این فیلم را قرار است به عهده بگیرم.

وی ادامه داد: کارگردانی این فیلم را سید هادی محقق انجام می‌دهد که پیش از این با فیلم «او خوب سنگ می‌زند» با وی همکاری داشتم. این فیلم مضمونی اجتماعی دارد که در آن به موضوع معنویت در قالب اجتماعی پرداخته می‌شود. حفظ آبروی مردم در جامعه در کلیت این فیلمنامه از اهمیت زیادی برخوردار است.

«اوخوب سنگ می‌زند» به تهیه کنندگی ابراهیم اصغری اولین فیلم سید هادی محقق است که در سی ویکمین جشنواره فیلم فجر به نمایش در آمد و هم اکنون در نوبت اکران قرار دارد. علیرضا محمودی ایرانمهر یکی از استعدادهای ادبیات ایران در سال‌های اخیر است که مجموعه داستان «بریم خوشگذرونی» را نوشته است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>