سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۳ شهریور ۱۳۹۵ در ۱۱:۱۵ ق.ظ چاپ مطلب

ابوالصدق «نفس» را صداگذاری می‌کند/ سریال جلیل سامان به نیمه رسید

serial-nafas

فرامرز ابوالصدق به عنوان صداگذار به سریال در حال ساخت «نفس» به کارگردانی جلیل سامان پیوست.

به گزارش سوره سینما به نقل از روابط عمومی سریال «نفس»، تصویربرداری این سریال به نیمه رسیده است و پس از ضبط تصاویر در لوکیشن هایی چون خانه دانشکده و آژانس، اتوبوس دو طبقه، پارک و خیابان، گروه همچنان تصاویر خارجی سریال را ضبط می کنند.

فرامرز ابوالصدق به تازگی به عنوان صداگذار با پروژه قرارداد امضا کرده است و مراحل فنی «نفس» همزمان با تصویربرداری جلو می رود.

این هنرمند که در سی امین جشنواره فیلم فجر، دیپلم افتخار بهترین صداگذاری را برای فیلم «روزهای زندگی» از آن خود کرده، در کارنامه خود حضور در فیلمهایی چون «چاقی»، «آسمان زرد کم عمق»، «انتهای خیابان هشتم»، «مرگ کسب و کار من است»، «چند می گیری گریه کنی»، «چهارشنبه سوری»، «شهر زیبا»، «مهمان مامان» و…را ثبت کرده است.

سومین سریال از سه گانه جلیل سامان یک درام پیچیده است که در بستر وقایع سیاسی قبل و بعد از انقلاب روی می دهد.

داستان «نفس» درباره جوانی پر شر و شور است که در بحبوحه وقایع انقلاب رازی در زندگی اش فاش می شود.. او برای رسیدن به حقیقت حوادث پیچیده ای  را پشت سرمی گذارد.

بازیگران این سریال عبارتند از مسعود رایگان، ژاله صامتی، علیرضا کمالی، بهناز جعفری، قربان نجفی، احسان امانی، شهاب شادابی، هادی عامل هاشمی، با معرفی ساناز سعیدی و با حضور فاطمه گودرزی، هدایت هاشمی، داریوش فرهنگ، رامین راستاد و خسرو شهراز.

«نفس» در گروه فیلم و سریال شبکه سه سیما تهیه می‌شود.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>