سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۷ شهریور ۱۳۹۵ در ۱۱:۰۰ ق.ظ چاپ مطلب

آغاز داوری هنری و مردمی جشنواره فیلم کوتاه مدرسه

jashnvare-madrese

پس از ۱۰ روز بررسی فیلم ها توسط هیئت انتخاب چهارمین جشنواره فیلم کوتاه مدرسه، ۵۳۰ فیلم به بخش مسابقه این جشنواره راه یافتند و داوری هنری و مردمی برای این فیلم ها آغاز شد.

به گزارش سوره سینما ، در بخش داوری مردمی هر یک از آثار جشنواره از ۷ جنبه جذابیت، تاثیرگذاری، داستان پردازی، بازی، فیلمبرداری، تدوین و کارگردانی مورد قضاوت قرار می گیرد.

لذا مخاطبان محترم می توانند با ورود به سایت «هنروما» به آدرس honaroma.ir و پس از ثبت نام و ورود، با مشاهده هر فیلم آن فیلم را مورد ارزیابی و رتبه دهی قرار دهند.

همچنین دانش آموزان هنرمندی که اثرشان به بخش مسابقه این دوره از جشنواره راه یافته است، می توانند با انتشار لینک فیلم خود از سایت «هنروما» در فضای مجازی، به جمع آوری آرای مردمی برای اثرشان بپردازند.

در کنار داوری مردمی که در اختتامیه جشنواره رتبه های برتر اعلام می گردند، داوری هنری جشنواره نیز آغاز شده است که جزئیات آن نیز به زودی اعلام می شود.

چهارمین جشنواره فیلم کوتاه مدرسه در ۵ بخش فیلم‌‎های داستانی، مستند، علمی- آموزشی، انیمیشن و تیزر تبلیغاتی و با موضوع آزاد، در راستای طرح شهاب وزارت آموزش و پرورش و با هدف شناخت و هدایت دانش‌آموزان هنرمند و مستعد هنر به منظور پرورش استعدادها توسط مجامع اصلی هنری در سطح کشور، توسط موسسه «هنروما» و با حمایت ستاد توسعه فناوری‌های نرم و هویت ساز معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار می‌شود.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>