سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۱ شهریور ۱۳۹۵ در ۳:۱۷ ب.ظ چاپ مطلب

نامه انجمن عکاسان سینما به دبیر جشنواره فیلم فجر

anjoman-akasan

انجمن عکاسان سینمای ایران در پی اعلام اهدای سیمرغ بلورین بهترین عکس فیلم، نامه ای را خطاب به دبیر جشنواره فجر منتشر کرد.

به گزارش سوره سینما ، انجمن عکاسان سینمای ایران در پی اعلام فراخوان سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر و تغییرات ایجاد شده در بخش عکس،متنی را خطاب به دبیر جشنواره فیلم فجر منتشر کردند،دراین متن امده است:

بعد از ۳۴ سال و با پشت سرگذاشتن ۳۴ دوره ، در این نقطه از تاریخ سینما و عکاسی فیلم  ، از این  به بعد  و در “سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر” داوری و اهدا جایزه بهترین عکس فیلم در کنار سایر رشته های فیلمهای سینمائی  اهدا خواهد شد.

در پی رایزنی و پیگیری انجمن عکاسان سینمای ایران  با  دبیر محترم سی و پنجمین جشنواره فیلم فجرجناب آقای محمد حیدری و همراهی و همدلی ایشان ، سیمرغ بلورین بهترین عکس فیلم در بخش سودای سیمرغ  داوری و اهدا میگردد.

جناب آقای حیدری دبیر محترم سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر ،  انجمن عکاسان سینمای ایران  رویکرد ، نگاه  و آینده نگری حضرتعالی در جایگاه و نقش عکس و تاثیر آن در سینمای امروز ایران را از سوی شما  ستودنی و قابل تقدیر دانسته ، بدینوسیله مراتب سپاس و قدردانی خود را اعلام میداریم .

در پی اعلام فراخوان سی و پنجمین جشنواره فیل فجر ، همزمان با داوری عکس و اهدای جایزه بهترین عکس فیلم در بخش سودای سیمرغ در مراسم اختتامیه جشنواره ،   در بخش مسابقه اطلاع رسانی و تبلیغات  فیلمهای سینمائی و به منظور قدردانی ازهنرمندان این عرصه و در جهت ارتقا؛ کیفی تبلیغات و اطلاع رسانی ، بهترین های این بخش مورد قضاوت  و ارزشیابی قرار خواهند گرفت.به همین منظور آثار تمامی عکاسانی که  فیلمهای ایشان در فاصله پایان فراخوان سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر (۱۵/۱۰/۹۴) تا آغاز جشنواره سی و پنجم  به نمایش عمومی  در آمده اند می توانند در این بخش از مسابقه شرکت نمایند. شایان ذکر است که  مراسم بخش عکس برای آخرین بار در افتتاحیه این دوره از جشنواره فیلم فجر برگزار خواهد گردید.

انجمن عکاسان سینمای ایران


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>