سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۲ در ۱۲:۲۱ ب.ظ چاپ مطلب
توزیع «رالی ایرانی» از دوشنبه هفته آینده/

معیریان: پیش‌تولید سری دوم را شروع کردیم/چهره‌های جدید در راهند

rali-irani

پیش‌تولید سری دوم مجموعه «رالی ایرانی» به کارگردانی آرش معیریان از هفته آینده شروع می‌شود.

پیش‌تولید سری دوم مجموعه «رالی ایرانی» به کارگردانی آرش معیریان از هفته آینده شروع می‌شود.

معیریان درباره آخرین ساخته خود به سوره سینما گفت: دیروز افتتاحیه «رالی ایرانی» در فرهنگسرای ابن سینا با حضور بازیگران فیلم و هنرمندان دیگر برگزار شد و از دوشنبه هفته آینده توزیع فیلم آغاز می‌شود. پیش‌تولید سری دوم را آغاز کرده ایم و به زودی کار را شروع خواهیم کرد.

وی در پاسخ به این سوال که با توجه به قرار گرفتن در آستانه انتخابات، استقبال خوبی را برای این مجموعه پیش بینی می کند گفت: طبیعی است که این اتفاق سیاسی و اجتماعی بر همه عرصه های کشوری تاثیرگذار خواهد بود، اما فکر نمی کنم فروش فیلم ما را تحت الشعاع قرار دهد.

این نویسنده و کارگردان افزود: دیروز در فرهنگسرای ابن سینا استقبال خوبی را از مردم شاهد بودیم و سایت خبری فیلم هم تا امروز بیش از ۳۰۰ هزار بازدیدکننده داشته و در  فضای مجازی بازتاب گسترده‌ای را شاهد بودیم. بر همین اساس فکر می کنم فیلم مورد پسند مخاطب واقع شود.

معیریان درباره ویژگی های فیلم خود ادامه داد: ما طی ۷۲ ساعت و به صورت بی وقفه این مجموعه را با ۱۲ دوربین ضبط کردیم. ۷ گروه مستقل تصویربرداری و صدابرداری و البته اورژانس هم در محل مستقر بود. ما این مجموعه را در ۶ پکیج (هر کدام حاوی ۲ قسمت) عرضه خواهیم کرد.

این کارگردان اضافه کرد: در این رالی مجازی، صرفا سرعت و رقابت مطرح نیست و بیشتر بر مباحث اخلاق ورزشکاری و هنری و … تاکید داریم. در سری جدید مجموعه قصد داریم با هدف ایران شناسی لوکیشن را محل هایی از سراسر اقلیم های کشور قرار دهیم و باید بگویم علاوه بر چهره های جدید تلویزیونی و سینمایی، به سراغ افراد نخبه ورزشی و موسیقی و حتی علمی و دانشگاهی خواهیم رفت.

مجموعه «رالی ایرانی» با بازی الناز شاکردوست، محمدرضا فروتن، بهنوش بختیاری، فرزاد حسنی، نیما فلاح، سحرولدبیگی و سیروان خسروی از هفته آینده در سراسر کشور توزیع می شود.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>